Jesteś tutaj

Biznes/Consulting

Już 62% Polaków płaci zbliżeniowo. Firmy powinny POStawić na terminal

15 Październik 2019
Z badania Santander Bank Polska „Indeks Mobilności Bankowej” wynika, że aż 62% Polaków płaci zbliżeniowo. To ryzyko straty aż 6 na 10 klientów dla firm, które nie akceptują płatności bezgotówkowych. Przedsiębiorcy mogą zwiększyć swoją konkurencyjność, zgłaszając się do Programu Polska Bezgotówkowa, którego Santander Bank Polska jest partnerem. Polacy przyzwyczaili się do tego, że nie muszą nosić przy sobie gotówki, bo za zakupy czy usługi zapłacą kartą. Z badania Santander Bank Polska wynika,

Najwięcej centrów handlowych powstaje w dużych aglomeracjach i małych miastach

9 Maj 2016
Na koniec 2015 roku funkcjonowało w Polsce 481 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 11 mln m kw. W 2015 roku najwięcej powierzchni handlowej trafiło na rynek w głównych aglomeracjach takich jak Warszawa, Katowice czy Łódź. Podobnie jak w roku 2014, dużym zainteresowaniem ze strony deweloperów cieszyły się również mniejsze miasta. Analizując projekty będące obecnie w budowie, najwięcej nowych centrów handlowych przybędzie w 2016 roku również w małych oraz w największych miastach –

Jak podatek od handlu uderzy w zakupy w zagranicznych sklepach internetowych

25 Kwiecień 2016
Nowy podatek nie da znaczących wpływów do budżetu, a zaszkodzi internautom, którzy nie będą mogli już kupować w Zalando czy Amazonie. Firmy po prostu wycofają się ze sprzedaży na naszym rynku. Inaczej może być z Chińczykami z Aliexpress. - Będą składać deklaracje o płaconych podatkach, ale nie będą ich płacić. Ciekawe, jak będzie wyglądała egzekucja tych należności - zastanawia się w rozmowie z portalem money.pl Łukasz Kiczma, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej. Podczas wtorkowego spotkania

Konkurencja w handlu detalicznym

23 Kwiecień 2016
"Hipermarkety mają duże możliwości rozwoju, ale wciąż nie są preferowane przez polskich klientów" - ocenił podczas konferencji "Retail Summit 2016" w Warszawie Adam Manikowski, wiceprezes Tesco Polska. Jego zdaniem w przyszłości będą zacierały się różnice między zakupami w sklepach i przez Internet. Źródło informacji: Centrum Prasowe PAP

Facebook prezentuje trendy na kolejne 10 lat

15 Kwiecień 2016
Uruchomienie wielofunkcyjnej platformy Messengera, szybki rozwój sztucznej inteligencji i rosnąca popularność VR towarzysząca miniaturyzacji urządzeń - to zdaniem Marka Zuckerberga największe trendy na najbliższe 10 lat. Do udziału w konferencji F8 została zaproszona jedna polska firma - revery. O tym, co zrewolucjonizuje rynki w najbliższych latach rozmawiają światowej klasy specjaliści podczas odbywającej się w dniach 12 - 13 kwietnia w San Francisco konferencji F8 Meetup - Facebook Developer

Przebudzenie marek w social media

3 luty 2016
Ponad połowa internautów zadeklarowała kontakt z jakąkolwiek reklamą opartą na motywie Gwiezdnych Wojen. To całkiem niezły wynik zważywszy, że niektóre marki jedynie pośrednio nawiązywały do klimatu kultowej sagi. Komunikacja real time marketing szczególnie opłaciła się tym, którzy w pomysłowy i humorystyczny sposób wprowadzili swój produkt w świat mieczy świetlnych oraz Mocy. Umiejętne wykorzystanie Gwiezdnych Wojen w grafikach produktowych najlepiej zaangażowało użytkowników Facebooka

Marketing sensoryczny pomaga przyciągnąć klientów do sklepu. Zapachy i muzyka sprawiają, że sprzedaż rośnie nawet o 30 proc.

18 Styczeń 2016
W okresie świątecznym rośnie zainteresowanie usługami marketingu sensorycznego. Sklepy chcą budować atmosferę, bo odpowiednio dobrane barwy, przyjemne zapachy i muzyka przyciągną klientów i skłoni ich do pozostania dłużej, w efekcie wydadzą więcej. Dwie trzecie decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym. Właściwe zastosowanie marketingu sensorycznego sprawia, że sprzedaż wzrasta powyżej 30 proc. – Marketing sensoryczny to oddziaływanie na zmysły

Internet głównym źródłem rekomendacji i poleceń

27 Grudzień 2015
Podejmowanie decyzji zakupowych często poprzedzone jest poszukiwaniem opinii o danej usłudze lub produkcie. Według respondentów badania Ericsson „Sharing Information – The rise of consumer influence” szukanie rekomendacji w internecie jest coraz łatwiejsze i popularniejsze. 38 procent respondentów przyznaje, że regularnie publikuje lub dzieli się opiniami o zakupionych produktach i usługach. Połowa ankietowanych szuka w internecie opinii dodanych przez inne osoby. Recenzje publikowane w

Jak zabezpieczyć sklep internetowy przed cyberatakami?

24 Grudzień 2015
Sektor e-commerce cały czas rośnie w siłę, ale wraz z nim wzrasta także niestety liczba cyberataków na przedsiębiorców z tej branży. Zdaniem ekspertów, e-handel to – obok m.in. dostawców internetu – branża najbardziej narażona na tego typu zagrożenia. Jak skutecznie bronić się przed wirtualnym przeciwnikiem, podpowiadają eksperci Grey Wizard. Polski rynek e-handlu rośnie w siłę. Na zakupy w sklepach internetowych wybiera się już 54 proc. polskich internautów, a szacunkowa wartość rynku w 2015

Strony

Subskrybuj Biznes/Consulting