Jesteś tutaj

Toy Business Conference

Podstawowe informacje o konferencji

Organizatorem Toy Business Conference jest magazyn branżowy „Świat Zabawek”. Konferencja organizowana jest regularnie od 2011 roku. Jej celem jest pogłębianie wiedzy na temat rynku zabawek, informowanie o nowych narzędziach marketingowych, integracja społeczności branży zabawkarskiej oraz wymiana doświadczenia.
Podczas dorocznego spotkania, uczestnicy analizują kondycję branży zabawkarskiej, pogłębiają wiedzę na tematy związane z prowadzeniem biznesu, tak aby sprzedawało się więcej i lepiej.
Toy Business Conference to również okazja do wymiany poglądów i doświadczeń z innymi przedstawicielami z branży.

Historia TBC

W 2011 roku, kiedy pojawiły się plany zorganizowania pierwszej edycji konferencji skierowanej do branży zabawkarskiej nie myśleliśmy jeszcze o jej przyszłości, a raczej skupialiśmy się na tym, aby pierwsza edycja wypadła jak najlepiej.
W 2012 roku, po sukcesie pierwszego spotkania zorganizowaliśmy kolejną edycję Toy Business Conference, która już na stałe wpisała się do kalendarza imprez branży zabawkarskiej.
Sukces, jaki udało nam się osiągnąć do tej pory, motywuje nas do dalszej i jeszcze cięższej pracy przy organizacji kolejnych edycji.

Czas i miejsce

Toy Business Conference organizowana jest w Warszawie.

Cel i misja

Celem konferencji jest pogłębianie wiedzy na temat rynku zabawek, informowanie o nowych narzędziach marketingowych, integracja społeczności branży oraz wymiana doświadczenia.

Grupa docelowa

Konferencja kierowana jest do właścicieli i menadżerów firm branży zabawkarskiej, jak również do marketingowców planujących kampanię reklamową w nadchodzącym sezonie. Dzięki szerokiej tematyce prelekcji oraz niewygórowanym cenom Toy Business Conference otwiera się zarówno na doświadczonych specjalistów, jak i początkujących, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w branży zabawkarskiej.

Uczestnicy

W spotkaniu uczestniczą duże i mniejsze firmy branży zabawkarskiej m.in. Simba Toys Poland, Cobi, Mattel, Hasbro, MB Creations, Dante, Amscan Polska, Pilch, Mega Brands, Egmont Polska, Bemag, Artyk, Tupico. W konferencji chętnie uczestniczą również właściciele sklepów zabawkarskich czy hurtowni, nie brakuje również przedstawicieli agencji PR.

Patronat

Ministerstwo Gospodarki, Komitet Ochrony Praw Dziecka czy Instytut Matki i Dziecka.

Toy Business Conference w obiektywie

Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013