Sieć Tup Tup, należąca do spółki Hurtimex, posiada aktualnie 30 sklepów, z czego 26 działa na zasadzie franczyzy. 2012 rok przebiegł zgodnie z planem. Sieć powiększyła się o kolejne 11 sklepów, a do oferty zostały wprowadzone nowe marki z Kids Fashion Group, takie jak: Kanz, Doell, S+D, których właścicielem jest niemiecka firma Kanz Financial Holding.
Jednym z podstawowych elementów strategii rozwoju firmy Kanz
jest ekspansja sprzedaży na rynku polskim oraz innych rynkach Europy
Wschodniej. Spółka Hurtimex, jako długoletni, sprawdzony partner
biznesowy, znający specyfikę tych rozwijających się rynków, będzie w
najbliższym czasie głównym partnerem firmy Kanz w realizacji planów
rozwoju sieci sprzedaży.
Do końca 2013 roku planowane jest
poszerzenie sieci Tup Tup o kolejne 40 sklepów. Aktualnie prowadzone są
rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. 9 marca odbyło się otwarcie
sklepu w Limanowej.
Hurtimex S.A. jest producentem odzieży
niemowlęcej i dziecięcej pod marką tuptup. Firma jest obecna na rynkach
Polski, Niemiec, Słowacji, Czech, Ukrainy, Rosji, Litwy, Łotwy, Irlandii
i Bułgarii.