Pod koniec 2013 r. w ramach sieci 5.10.15. w Rosji działały już 4 sklepy
monobrandowe i jeden w stolicy Białorusi w Mińsku. Wiosną planowane są
kolejne 2 otwarcia na rynkach zagranicznych. Ponadto, klienci mogą
spodziewać się w tym roku uruchomienia sklepu internetowego w języku
angielskim, czeskim oraz niemieckim.
ciągu jest zainteresowana inwestycjami na nowych rynkach zbytu, gdzie
zamierza aktywnie poszukiwać partnerów biznesowych. W mniejszych krajach
spółka planuje dotrzeć do dystrybutorów gotowych rozwijać markę 5.10.15
na całym terytorium kraju poprzez sprzedaż hurtową.
–
Jesteśmy jedną z nielicznych polskich
marek w segmencie odzieżowym, która rzeczywiście na rynkach wschodnich
otwiera sklepy monobrandowe pod swoim logo i ze swoim towarem. Mogą
pozwolić sobie na to tylko silne marki – mówi Marek Czupryna, prezes zarządu Komex SA. –
W roku 2014 planujemy poszerzyć swoją
działalność o nowe rynki, w tym Ukrainę i Kazachstan. Plan na 2014 rok
zakłada otwarcie kilkunastu nowych sklepów w Rosji, Kazachstanie i na
Ukrainie – zapowiada.
Ekspansja 5.10.15. dotyczy również internetu. Sklep internetowy
51015kids.eu, który wystartował w połowie 2011 r. z roku na rok
odnotowuje znaczący wzrost sprzedaży. Zadowalające wyniki sprzedaży
wpłynęły na decyzję o poszerzeniu tego kanału dystrybucji.
–
W 2014 planujemy rozszerzyć wirtualną
działalność i uruchamiamy sprzedaż zagraniczną. Sklep internetowy będzie
dostępny w trzech językach: angielskim, czeskim oraz niemieckim. Dzięki
temu będziemy w stanie wysłać zamówienie do większości krajów
europejskich – argumentuje Marek Czupryna.
Pod koniec 2013 r. w ramach sieci 5.10.15. w Rosji działały już 4 sklepy
monobrandowe i jeden w stolicy Białorusi w Mińsku. Wiosną planowane są
kolejne 2 otwarcia na rynkach zagranicznych. Ponadto, klienci mogą
spodziewać się w tym roku uruchomienia sklepu internetowego w języku
angielskim, czeskim oraz niemieckim.
ciągu jest zainteresowana inwestycjami na nowych rynkach zbytu, gdzie
zamierza aktywnie poszukiwać partnerów biznesowych. W mniejszych krajach
spółka planuje dotrzeć do dystrybutorów gotowych rozwijać markę 5.10.15
na całym terytorium kraju poprzez sprzedaż hurtową.
–
Jesteśmy jedną z nielicznych polskich
marek w segmencie odzieżowym, która rzeczywiście na rynkach wschodnich
otwiera sklepy monobrandowe pod swoim logo i ze swoim towarem. Mogą
pozwolić sobie na to tylko silne marki – mówi Marek Czupryna, prezes zarządu Komex SA. –
W roku 2014 planujemy poszerzyć swoją
działalność o nowe rynki, w tym Ukrainę i Kazachstan. Plan na 2014 rok
zakłada otwarcie kilkunastu nowych sklepów w Rosji, Kazachstanie i na
Ukrainie – zapowiada.
Ekspansja 5.10.15. dotyczy również internetu. Sklep internetowy
51015kids.eu, który wystartował w połowie 2011 r. z roku na rok
odnotowuje znaczący wzrost sprzedaży. Zadowalające wyniki sprzedaży
wpłynęły na decyzję o poszerzeniu tego kanału dystrybucji.
–
W 2014 planujemy rozszerzyć wirtualną
działalność i uruchamiamy sprzedaż zagraniczną. Sklep internetowy będzie
dostępny w trzech językach: angielskim, czeskim oraz niemieckim. Dzięki
temu będziemy w stanie wysłać zamówienie do większości krajów
europejskich – argumentuje Marek Czupryna.