I love art – nowa linia zabawek firmy Trefl – rozmowa z Jackiem Zdyblem, Kierownikiem Działu
Badań i Rozwoju w firmie Trefl
Skąd pomysł na zabawki typu art & craft?
Wprowadzenie
nowej kategorii jest zarówno naszą odpowiedzią na zapotrzebowanie
rynku, jak i naturalną konsekwencją rozwoju asortymentu naszej
firmy. Zestawy twórcze charakteryzują unikalne rozwiązania
koncepcyjne, połączone z atrakcyjną jakością materiałów
graficznych.
Na polskim rynku wciąż brakuje porównywalnych
produktów. Nasza seria kierowana jest do nowoczesnych rodziców
dbających o rozwój zdolności manualnych i kreatywnych swoich
dzieci. Są również wspaniałym pomysłem na prezent.
Kto zajmował się tworzeniem nowej linii zabawek? Czy linia I love
art od pomysłu do realizacji powstała u Was?
Od
pomysłu na nową kategorię do wdrożenia jej ostatecznie na rynek
minęło sporo czasu. Przeszliśmy długi proces poszukiwań i
analiz, zanim ostatecznie dokonaliśmy właściwych wyborów co do
strategii i rozwoju tej linii. Do projektu zaangażowaliśmy osobę z
doświadczeniem w zakresie projektowania i wdrażania nowych
produktów, a także odpowiednie wykształcenie metodyczne. Dzięki
wsparciu doświadczonego Działu Badań i Rozwoju w naszej firmie w
niedługim czasie pojawiały się pierwsze koncepcje i pomysły,
które stopniowo weryfikowaliśmy poddając je licznym analizom oraz
testom wśród grupy docelowej maluchów. Warto dodać, że pierwsza
linia tych produktów oparta jest na licencji Disneya i powstała
przy merytorycznym wsparciu i inspiracji licencjodawcy.
Czemu nowa linia zabawek jest znakowana nowym logo, a nie logo firmy
Trefl?
Logo
Trefl ma swoje stałe miejsce na opakowaniu. Nie zamierzamy z niego
rezygnować na rzecz logo charakteryzującego nową kategorię.
Nowa
identyfikacja linii ma na celu wyróżnienie jej wśród naszych
produktów standardowych. Chcemy, aby specyfika tych zestawów była
jasnym przekazem dla klienta, że nie są to ani puzzle, ani gry, z
czym dotychczas byliśmy jednoznacznie kojarzeni.
Jakie są plany promocji marki?
Marka
będzie promowana zarówno w miejscach sprzedaży, jak i w prasie
branżowej i Internecie. Planujemy też specjalne eventy promujące
tę linię produktową.
Jak została przyjęta nowa marka przez Waszych klientów?
To
ciekawa oferta, chcemy ją konsekwentnie rozwijać. Odbieramy
pozytywne sygnały z rynku na temat tej linii produktowej, dlatego
jesteśmy dobrej myśli i mamy nadzieję, że ten trend zostanie
zachowany.
Dziękujemy za rozmowę.