• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
piątek, 16 maja, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kid’s Biz – udany początek | 26.10.2012 r.

20 maja 2014
w Aktualności
Czas czytania:3 mins read
A A

Pierwszą edycję targów Kid’s Biz można udać za udaną. W sumie, w ciągu dwóch dni targowych stoiska wystawców (99 – z branży dziecięcej i zabawkarskiej) odwiedziło 862 handlowców.

Obserwując światowe statystyki, liczba ta nie jest oszałamiająca, ale patrząc na polskie realia targów, wynik ten jest zadowalający, szczególnie, że na targach pojawili się wyłacznie specjaliści z branży. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej liczby. Nikt w Polsce nie miał od dłuższego czasu takiej premiery targów B2B. Takie osiągnięcie było możliwe dzięki naszej ogromnej pracy, jak i promocji imprezy. Cieszy nas też liczba wystawców, która drugiego dnia targów wyniosła równo 100, ponieważ dołączyła do nas firma Kapsle. Blisko 80 proc. przedsiębiorców  była zadowolona z efektów wystawiania się na Kid’s Biz i wyraziła chęć udziału w kolejnej edycji. – 20 proc. wystawców stanowiły firmy małe, które wcześniej nie brały udziału w żadnych targach i wystawach i to głównie oni, nie znając dzisiejszych realiów, spodziewali się tłumów na targach, podobnie jak na imprezach B2C – mówi Bartłomiej Pomarański z biura organizacji targów – Reinhold Expo. Wielu wystawcom udało się przeprowadzić ciekawe rozmowy handlowe, a nawet podpisać kontrakt. Na targach pojawili się przedstawiciele sieci handlowych, jak: grupa PSD, Smyk czy Toys’R’Us.   

Wielkim zaskoczeniem była też wizyta na targach handlowców z Nowego Jorku, Hiszpanii, Niemiec, Litwy, Francji, Belgii, Ukrainy, Rosji.  – Możemy śmiało powiedzieć, że była to impreza międzynarodowa, ponieważ poza sporą liczbą odwiedzających z zagranicy, pozyskaliśmy sześciu  wystawców międzynarodowych – dodaje Pomarański.

Zaproponowana przez organizatora formuła miała na celu nawiązanie kontaktów handlowych, prowadzenia negocjacji, wprowadzenie na rynek i wypromowanie nowego produktu, poszerzenie sieci dystrybucji.

Podczas targów odbywały się również wykłady i szkolenia. Jednym z organizatorów takich warsztatów był „Świat Zabawek” – TOY Shop – warsztaty dla profesjonalistów nt. E-commerce.

Przed nami kolejne targi Kid’s Biz. Z końcem października ruszyła sprzedaż stoisk na II edycję, która przypadnie na 15-16 kwietnia 2013 r. – Naszym celem na przyszły rok, jest pozyskanie jeszcze większej liczby wystawiających się firm, szczególnie tych dużych. Na pewno pojawi się jeszcze więcej wykładów, zmienią się też godziny otwarcia – 9-30- 16:00.

Odwiedzający Kid’s Biz

Sklepy stacjonarne – 24 proc.
Sklepy internetowe – 19 proc.
Usługi dodatkowe – 3 proc.
Polscy dystrybutorzy – 14 proc.
Zagraniczni dystrybutorzy – 6 proc.
Producenci – 10 proc.
Hurtownie – 20 proc.
Media – 4 proc.

Nagrody i wyróżnienia w konkursie targów Kid’s Biz:

Nagroda Rodziców – wyniki konkursu przeprowadzonego na Facebooku:  
 – My first desk – D’arpeje/Francja

Nagroda przyznana przez specjalistów z branży zabawkarskiej i dziecięcej.
 
* „Najlepszy Produkt Targów Kid’s Biz Fair 2012” w kategorii „Zabawka”
– Moja Pierwsza Encyklopedia Lisciani Giochi – Dante Polska
 
* „Najlepszy Produkt Targów Kid’s Biz Fair 2012” w kategorii „Produkt dla dziecka”
– WhyCry Mini – tłumacz płaczu niemowlaka – Qelements (Robinson) Polska
 
Wyróżnienia:
* „Najlepszy Produkt Targów Kid’s Biz Fair 2012” w kategorii „Zabawka”:
– Puzzle Polska – Zuzu Toys;
– Klocki Plus-Plus – Mokopico;
–  Poppersy – Pipistrello;
– Sokole Oczka – Canca;

* Najlepszy Produkt Targów Kid’s Biz Fair 2012” w kategorii „Produkt dla Dziecka”: 
– Bramka Ochronna Kiddyguard – Tootiny;
– Avant Lascal oraz Nosidełko M1 Lascal – Tootiny;
– Śliniaki Ultrabibs Bibetta – Bibabu;
– Roczki – obuwie do nauki chodzenia – Emel.  

Poprzedni

Gra „Faras”

Następny

Children Fashion Cologne

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Children Fashion Cologne

Children Fashion Cologne

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .