Producent gier komputerowych CD Projekt Red poinformował, że kolejnym
dużym tytułem, nad którym pracuje, jest gra „Wiedźmin 3″, o podtytule
„Dziki Gon” (Wild Hunt).
Gra „Wiedźmin 3: Dziki Gon” na rynku pojawi się 2014 r. i będzie
stanowić finałową część kultowej już trylogii. Nie oznacza to jednak
dla CD Projekt pożegnania ze światem Wiedźmina. Oparty o autorską
technologię REDengine3 „Wiedźmin 3” ma trafić równocześnie na wszystkie
najbardziej zaawansowane platformy sprzętowe, a jej otwarty, rozbudowany
świat i nieliniowa historia ma stanowić rewolucję w segmencie gier RPG.
„Do tej pory gry z tego gatunku stawiały albo na ogromny, otwarty
świat dający graczom maksymalną swobodę wyboru lub na rozbudowaną
historię, która zmusza ich do podążania wyznaczonymi ścieżkami. Dzięki
możliwościom własnej technologii REDengine3 jako pierwsi chcemy połączyć
te podejścia” – wyjaśnił Adam Badowski, członek zarządu CD Projekt oraz szef studia CD Projekt RED.
CD Projekt poinformował dzisiaj, że łączna, dotychczasowa sprzedaż
„Wiedźmina” oraz „Wiedźmina 2” przekroczyła 5 mln egzemplarzy.
Pierwsza część „Wiedźmina” została wydana w 2007 r. tylko w wersji na
komputery PC, a w 2012 r. zaadoptowano ją również na komputery Apple.
Gra „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” została wydana w maju 2011 w wersji na
komputery PC, w kwietniu 2012 na konsole Xbox 360 oraz w październiku
2012 r. na komputery Apple.
Producent gier komputerowych CD Projekt Red poinformował, że kolejnym
dużym tytułem, nad którym pracuje, jest gra „Wiedźmin 3″, o podtytule
„Dziki Gon” (Wild Hunt).
Gra „Wiedźmin 3: Dziki Gon” na rynku pojawi się 2014 r. i będzie
stanowić finałową część kultowej już trylogii. Nie oznacza to jednak
dla CD Projekt pożegnania ze światem Wiedźmina. Oparty o autorską
technologię REDengine3 „Wiedźmin 3” ma trafić równocześnie na wszystkie
najbardziej zaawansowane platformy sprzętowe, a jej otwarty, rozbudowany
świat i nieliniowa historia ma stanowić rewolucję w segmencie gier RPG.
„Do tej pory gry z tego gatunku stawiały albo na ogromny, otwarty
świat dający graczom maksymalną swobodę wyboru lub na rozbudowaną
historię, która zmusza ich do podążania wyznaczonymi ścieżkami. Dzięki
możliwościom własnej technologii REDengine3 jako pierwsi chcemy połączyć
te podejścia” – wyjaśnił Adam Badowski, członek zarządu CD Projekt oraz szef studia CD Projekt RED.
CD Projekt poinformował dzisiaj, że łączna, dotychczasowa sprzedaż
„Wiedźmina” oraz „Wiedźmina 2” przekroczyła 5 mln egzemplarzy.
Pierwsza część „Wiedźmina” została wydana w 2007 r. tylko w wersji na
komputery PC, a w 2012 r. zaadoptowano ją również na komputery Apple.
Gra „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” została wydana w maju 2011 w wersji na
komputery PC, w kwietniu 2012 na konsole Xbox 360 oraz w październiku
2012 r. na komputery Apple.