Top Secret wprowadza do sprzedaży internetowej markę Tup Tup. Włączenie produktów dla dzieci jest kolejnym krokiem w rozszerzaniu asortymentu sklepu on-line i wynika m.in. z badań opinii użytkowników sklepu. W ankiecie kierowanej do internetowych klientów Top Secret respondenci wskazywali w swoich preferencjach dotyczących potencjalnych zakupów właśnie na kategorię produktów dla dzieci.
Wybór padł na polską markę Tup Tup z grupy Kids Fashion Group oferującą podobną do Top Secret stylistykę, z pełną komplementarną ofertą, oczekiwaną ilością modeli w kolekcji.
Tup Tup to znana polska marka odzieży dziecięcej obecna na rynku od 1990 roku. W swojej ofercie ma odzież dla dziewczynek i chłopców w rozmiarach od 56-152 cm. W każdym sezonie przygotowuje kilkanaście kolekcji. Ofertę dzieli się na linię dla noworodków (56- 86 cm), przedszkolaków (80-128 cm) i dla większych dzieci w rozmiarze 92-152 cm. Wzory i kolory zawsze zgodne są z najnowszymi trendami mody dziecięcej. Dobra jakościowo odzież dostępna jest w przystępnych cenach. Bluzy można kupić już od 23-29 zł, koszulki z krótki rękawem od 31 zł , getry od 23 zł , a body za ok. 30 zł.
W sklepie internetowym Top Secret dostępnych jest na razie 120 modeli z wiosenno-letniej kolekcji Tup Tup, w liniach dla dziewczynek i chłopców, z podziałem na grupy wiekowe. Całość oferty w tym sezonie obejmie ok. 220 modeli.
Kolekcje dla dzieci są naturalnym uzupełnieniem oferty sklepu internetowego, który odwiedzają przede wszystkim młode kobiety. Wśród zarejestrowanych klientów sklepu internetowego Top Secret aż 87,82% to właśnie kobiety. Przy okazji zakupów dla siebie, mogą uzupełnić koszyk o rzeczy dla dziecka.
Top Secret kieruje swoje kolekcje do osób nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie. Komplementarna oferta dla kobiet, mężczyzn i dzieci może być dużym ułatwieniem w zakupach on – line.
Źródło: wirtualnemedia.pl