• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
czwartek, 3 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

„Zabawy i Marzenia z Barbie” nowym liderem pism dla dzieci

25 czerwca 2013
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

W I kwartale 2013 roku na pozycję lidera wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Gormiti”, z kolei najwięcej stracił „H2O Wystarczy Kropla Magazyn”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w I kwartale 2013 roku wyniosła 60 086 egz. i w porównaniu do I kwartału 2012 roku była wyższa o 13,97 proc. Rok temu pismo to zajmowało miejsce trzecie.

Na drugą pozycję z pierwszej spadł miesięcznik „Scooby – Doo!” (Media Service Zawada). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak wzrosła o 1,23 proc. i wyniosła 58 764 egz.

Na trzecim miejscu uplasował się miesięcznik „Monster High” (Egmont Polska), który pojawił się na rynku pod koniec marca ub.r. (więcej na ten temat). Wynik sprzedażowy tego pisma w badanym okresie uplasował się na poziomie 53 802 egz.

Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł znajdujący się na pozycji 14. magazyn „Gormiti” (Media Service Zawada). Wynik tego pisma w I kwartale 2013 roku zwiększył się o 36,10 proc. i wyniósł 20 969 egz.

Z kolei największy spadek zanotował plasujący się dwa oczka niżej tytuł „H2O Wystarczy Kropla Magazyn” (Media Service Zawada), którego średni wynik sprzedażowy zmalał o 44,16 proc. do poziomu 18 683 egz

W marcu 2013 roku pierwsze miejsce należało do miesięcznika „Scooby – Doo!”. Wynik tego pisma w porównaniu do marca 2012 roku zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 35,96 proc. i uplasował się na poziomie 69 647 egz. Drugie miejsce zajęły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (56 780 egz.; spadek o 2,15 proc.), a trzecie – „Monster High” (54 952 egz.). Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska) – było to 47,81 proc.

Poprzedni

Piankowe miecze w asortymencie Pipistrello

Następny

Wojciech Cejrowski poleca grę „Gringo”! – wydawca Granna

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Wojciech Cejrowski poleca grę „Gringo”! – wydawca Granna

Wojciech Cejrowski poleca grę "Gringo"! - wydawca Granna

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .