Firma zapowiada kolejne otwarcia ponad 100 sklepów
na całym świecie. Pojawią się nowe lokalizacje, relokacje i przekształcenie w
format Side-by-Side, a także utworzenie 22 nowych sklepów na licencji. Nowe
sklepy znajdują się w 21 z 36 krajów, w którym Toys”R”Us obecnie działa jako
niezależna spółka lub udzielając licencji na swoje logo innym podmiotom.
Najważniejsze plany rozwoju na 2013 r. to ekspansja w Chinach (pierwszy sklep
otworzono w Pekinie rok temu). Do końca roku firma planuje obsługiwać 51
sklepów w 27 chińskich miastach. Drugim co do wielkości rynkiem dla firmy są
Stany Zjednoczone, gdzie planowane są otwarcia 19 nowych, przekształconych lub
przeniesionych do innych lokalizacji sklepów. Nowością są również outlety
Toys”R”Us – ich liczba w nieodległej przyszłości wyniesie w USA 25 placówek
odsprzedających produkty ze starych kolekcji.