• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
sobota, 5 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Nickelodeon w nowej odsłonie

19 września 2013
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Adresowana
do dzieci stacja Nickelodeon odświeża swój design. Zmiany obejmą
zarówno kanał telewizyjny, jak i inne platformy marki. Poza nowym
wizerunkiem, we wszystkich krajach grupy północnoeuropejskiej
Nickelodeon wprowadza wspólną piosenkę, jako motyw przewodni.
Specjalnie w tym celu opracowano własny język.
Najważniejszym
celem marki Nickelodeon jest dostarczanie dzieciom rozrywki. Nową szatę graficzną Nickelodeon
charakteryzują intensywniejsze kolory, nowe wzory graficzne
połączone ze znanymi elementami i nowe czcionki. Szlam („slime”)
będzie wykorzystywany przez cały rok, nie tylko na antenie, lecz na
wszystkich platformach. Po raz pierwszy w Polsce Nickelodeon
będzie miał również własną piosenkę w międzynarodowym
„języku”: stworzony z różnych dźwięków pochodzących z
programów Nickelodeon zabawny utwór, skoncentrowany wokół logo
stacji. – Grupa
docelowa naszej stacji stale się rozwija pod wpływem nowych trendów
w telewizji, muzyce, modzie, czy nowych platform rozrywkowych.
Dlatego logicznym jest by Nickelodeon ewoluował razem ze swoją
publicznością –
mówi Bettina
Vogel, dyrektor kreatywny Nickelodeon, pytana o powody tych zmian. Po
odświeżeniu wizerunku, w połowie października tego roku,
Nickelodeon rozpocznie w Polsce pierwszą kampanię brandową. Akcja,
pod hasłem „Dołącz do Nickelodeon”, prowadzona będzie z
wykorzystaniem najbardziej popularnych i
lubianych postaci – SpongeBoba Kanciastoportego i jego kumpla
Patryka, chłopców z "Big Time Rush", czy bohaterów nowej
kreskówki “Sanjay & Craig”.

Promocji
w prasie towarzyszyć będzie kampania marketingowa prowadzona w Internecie (portale dla dzieci m.in.: Zadane.pl,
Nk.pl, Yummy.pl, Dladzieci.pl. Giercownia.pl) i na kanałach
największych grup mediowych w Polsce: TVN,
Polsat, TVP, AtMedia i Discovery. Na
listopad planowane są również eventy w centrach handlowych,
skupiające się wokół nowej piosenki promującej Nickelodeon. Jesienna
ramówka stacji również przyniesie wiele nowości. Na widzów czeka
230 premierowych odcinków, 6 nowych programów i 9 premier
filmowych. Odświeżony design wraz z nowościami programowymi z
pewnością spełnią oczekiwania młodych widzów, dostarczając im
jeszcze lepszej rozrywki i zabawy, gdziekolwiek się znajdą.

Poprzedni

Żółwie na torze Carrera

Następny

Smyk w poznańskiej galerii

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Smyk w poznańskiej galerii

Smyk w poznańskiej galerii

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .