Wraz z rozpoczynającym się sezonem świątecznych zakupów, wystartowała
bożonarodzeniowa kampania telewizyjna sklepu internetowego empik.com i
sieci salonów empik. Marki, oferujące klientom najszerszy wybór m.in.
książek, muzyki i filmów, promują swoją ofertę pod hasłem: „Prezenty
Twoich marzeń”.
potrwa dwa tygodnie. Spot 15 jest emitowany w paśmie prime time,
zarówno w stacjach TVP1, TVP2 i Polsat, jak i w kanałach tematycznych
AtMedia: AXN, AXN White, Filmbox, Foxlife, Kino Polska, Kino Polska
Muzyka, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Orange Sport,
Sportklub, Stars TV, Universal Channel, CBS Reality i innych. Odsłony
kampanii będzie można zobaczyć m.in. przy programach informacyjnych
(Wiadomości, Panorama, Teleexpress), Mega Hicie Polsatu, programie The
Voice of Poland oraz najpopularniejszych serialach. Spot będzie również
emitowany w salonach empik.
–
Kampania ma na celu przypomnieć naszym
stałym klientom i pokazać osobom, które dotychczas nie kupowały u nas
świątecznych podarunków, że empik.com i salony empik to doskonałe
miejsca na bożonarodzeniowe zakupy. W myśl hasła „Prezenty Twoich
marzeń” prezentujemy najciekawsze propozycje prezentów z poszczególnych
kategorii, wytypowane z myślą o różnych upodobaniach naszych klientów –
wyjaśnia Dorota Bachman, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu
empik.com. Spot ma charakter produktowy. Przypomina również o możliwości
płacenia za zakupy punktami zgromadzonymi w programie Payback.
Marki empik i empik.com po raz pierwszy przygotowały wspólną kampanię
telewizyjną. Za jej koncepcję kreatywną i zakup mediów odpowiada dział
marketingu i rozwoju biznesu empik.com. Jest to druga tak duża kampania
telewizyjna sklepu internetowego empik.com po udanych działaniach
promocyjnych w telewizji z okazji akcji „Powrót do szkoły z empik.com”.