• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
niedziela, 6 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Wystartowała świąteczna kampania telewizyjna empik i empik.com

6 listopada 2013
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Wraz z rozpoczynającym się sezonem świątecznych zakupów, wystartowała
bożonarodzeniowa kampania telewizyjna sklepu internetowego empik.com i
sieci salonów empik. Marki, oferujące klientom najszerszy wybór m.in.
książek, muzyki i filmów, promują swoją ofertę pod hasłem: „Prezenty
Twoich marzeń”.

Kampania telewizyjna wystartowała 5 listopada br. i
potrwa dwa tygodnie. Spot 15 jest emitowany w paśmie prime time,
zarówno w stacjach TVP1, TVP2 i Polsat, jak i w kanałach tematycznych
AtMedia: AXN, AXN White, Filmbox, Foxlife, Kino Polska, Kino Polska
Muzyka, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Orange Sport,
Sportklub, Stars TV, Universal Channel, CBS Reality i innych. Odsłony
kampanii będzie można zobaczyć m.in. przy programach informacyjnych
(Wiadomości, Panorama, Teleexpress), Mega Hicie Polsatu, programie The
Voice of Poland oraz najpopularniejszych serialach. Spot będzie również
emitowany w salonach empik.  

–
Kampania ma na celu przypomnieć naszym
stałym klientom i pokazać osobom, które dotychczas nie kupowały u nas
świątecznych podarunków, że empik.com i salony empik to doskonałe
miejsca na bożonarodzeniowe zakupy. W myśl hasła „Prezenty Twoich
marzeń” prezentujemy najciekawsze propozycje prezentów z poszczególnych
kategorii, wytypowane z myślą o różnych upodobaniach naszych klientów –
wyjaśnia Dorota Bachman, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu
empik.com. Spot ma charakter produktowy. Przypomina również o możliwości
płacenia za zakupy punktami zgromadzonymi w programie Payback.

Marki empik i empik.com po raz pierwszy przygotowały wspólną kampanię
telewizyjną. Za jej koncepcję kreatywną i zakup mediów odpowiada dział
marketingu i rozwoju biznesu empik.com. Jest to druga tak duża kampania
telewizyjna sklepu internetowego empik.com po udanych działaniach
promocyjnych w telewizji z okazji akcji „Powrót do szkoły z empik.com”.

Źródło: Empik (JO)
Poprzedni

Memo Przestrzenne ” W Świecie Zwierząt”

Następny

Ministerstwo Gospodarki patronem honorowym Toy Business Conference

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Ministerstwo Gospodarki patronem honorowym Toy Business Conference

Ministerstwo Gospodarki patronem honorowym Toy Business Conference

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .