Firma Wader-Woźniak, polski producent zabawek z tworzyw sztucznych już po
raz szósty otrzymała tytuł „Gazela Biznesu” przyznawany najdynamiczniej
rozwijającym się małym i średnim firmom. Ranking organizowany jest co roku przez
dziennik ekonomiczny „Puls Biznesu”, a jego celem jest promowanie małej i
średniej przedsiębiorczości.
Gazela to firma małej lub
średniej wielkości, która dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale
daje sobie radę wśród nawet znacznie większych konkurentów. – Od początku działalności stawiamy na
produkcję zabawek dla najmłodszych dzieci, a najważniejszymi
cechami naszych wyrobów jest ich jakość oraz bezpieczeństwo użytkowania, na
które klienci, szczególnie w Europie Zachodniej, zwracają wielką uwagę. To
właśnie dzięki tym cechom jesteśmy rozpoznawalni na tle konkurencji i dzięki
nim odbiorcy wybierają nasze produkty. To pozwala nam na utrzymanie stabilnej
pozycji na naszym rynku i nieustanne rozszerzanie oferty eksportowej. Nasze
zabawki poza Europą znajdują nabywców nawet w tak odległych krajach, jak Liban,
Australia, Kanada, Izrael czy na Bermudach. Produkty Wadera mają również
znaczące udziały na rynku czeskim, słowackim i węgierskim, a ważnymi
odbiorcami są także Niemcy i Ukraina. W 2013
roku rozpoczęliśmy eksport do Korei Południowej. W sumie
nasze zabawki oferowane są w ponad 40 krajach świata, a w najbliższych latach planujemy dalsze zwiększenie
eksportu do Europy Zachodniej” – mówi Marcin Woźniak, prezes zarządu Wader-Woźniak.
Firma Wader-Woźniak, polski producent zabawek z tworzyw sztucznych już po
raz szósty otrzymała tytuł „Gazela Biznesu” przyznawany najdynamiczniej
rozwijającym się małym i średnim firmom. Ranking organizowany jest co roku przez
dziennik ekonomiczny „Puls Biznesu”, a jego celem jest promowanie małej i
średniej przedsiębiorczości.
Gazela to firma małej lub
średniej wielkości, która dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale
daje sobie radę wśród nawet znacznie większych konkurentów. – Od początku działalności stawiamy na
produkcję zabawek dla najmłodszych dzieci, a najważniejszymi
cechami naszych wyrobów jest ich jakość oraz bezpieczeństwo użytkowania, na
które klienci, szczególnie w Europie Zachodniej, zwracają wielką uwagę. To
właśnie dzięki tym cechom jesteśmy rozpoznawalni na tle konkurencji i dzięki
nim odbiorcy wybierają nasze produkty. To pozwala nam na utrzymanie stabilnej
pozycji na naszym rynku i nieustanne rozszerzanie oferty eksportowej. Nasze
zabawki poza Europą znajdują nabywców nawet w tak odległych krajach, jak Liban,
Australia, Kanada, Izrael czy na Bermudach. Produkty Wadera mają również
znaczące udziały na rynku czeskim, słowackim i węgierskim, a ważnymi
odbiorcami są także Niemcy i Ukraina. W 2013
roku rozpoczęliśmy eksport do Korei Południowej. W sumie
nasze zabawki oferowane są w ponad 40 krajach świata, a w najbliższych latach planujemy dalsze zwiększenie
eksportu do Europy Zachodniej” – mówi Marcin Woźniak, prezes zarządu Wader-Woźniak.