III odsłona Konferencji Ecommerce Trends odbędzie się w dniach 12-13 lutego 2014 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Ecommerce Trends 2014 to
spotkanie dedykowane przedsiębiorcom działającym w obszarze ecommerce,
jak również tradycyjnego handlu, będące okazją do zapoznania się z
najbardziej innowacyjnymi trendami w tej branży.
Podczas
dwóch dni konferencji poznamy najciekawsze projekty ecommerce,
najnowsze dane dotyczące rynku czy najbardziej nowatorskie usługi dla
tego segmentu. Ecommerce rozwija się dynamicznie z roku na rok i
paradoksalne, za kilka lat być może tej nazwy nie będziemy używać
ponieważ… cały handel będzie działał również w internecie czy na
urządzeniach mobilnych.
Więcej na temat konferencji na stronie: http://2014wiosna.ecommercetrends.pl/
Tematyka konferencji Ecommerce Trends 2014 obejmuje:
sprawdzone strategie sprzedaży wielokanałowej
synergie-wykorzystanie narzędzi zwiększania lojalności klientów, social commerce, mobile commerce
budowanie społeczności wertykalnych skupionych wokół marki lub produktu
przegląd narzędzi analitycznych dla ecommerce
case studies-marketing automation
SEM SEO w ecommerce
systemy rekomendacji dla sklepów
logistyka, płatności
optymalizacja ścieżek zakupów usability
współpraca z platformami zakupów hurtowych
marże, polityka cenowa
synergie międzybranżowe
A w programie między innymi:
prezentacje ekspertów z Polski i zagranicy
unikalne case studies
dyskusje panelowe
networking w kuluarach
networking Party
Cena biletu na konferencję to:
799 zł netto przy rejestracji do końca stycznia
999 zł netto przy rejestracji po 1 lutego.
Dla czytelników „Świata Zabawek” mamy specjalny rabat w wysokości 100 zł.
Aby z niego skorzystać, podczas rejestracji na stronie http://2014wiosna.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje należy wpisać kod rabatowy: CHD-0935-9669-84