Smyk.com, e-sklep z produktami dla dzieci i przyszłych mam, po raz
kolejny potwierdził pozycję lidera w swojej kategorii. W badaniu
Megapanel PBI/Gemius osiągnął wynik ponad czterokrotnie wyższy od
zasięgu następnego w rankingu e-commerce′u z kategorii „Produkty dla
dzieci i zabawki”.
grudniu 2013 r. smyk.com osiągnął zasięg ponad 837 tys. realnych
użytkowników, notując wzrost na poziomie 61% r/r. E-sklep skupia też
bardzo duże grono rodziców w ramach fanpage′a marki na Facebooku – ponad
230 tys. fanów z bardzo wysokim wskaźnikiem zaangażowania. Według
tworzonego przez Sotrender raportu FanpageTrends Polska, od listopada
2012 r. utrzymuje się w czołówce fanpage′y w kategorii „Macierzyństwo”.
–
Smyk.com oferuje klientom najszerszą
gamę produktów w swojej kategorii, poszerzając ją na bieżąco zgodnie z
potrzebami użytkowników. Klienci mogą wybierać z blisko 60 tys.
produktów – m.in. ubranek (w tym marki własnej Cool Club), gier i
zabawek (w tym marki własnej Smiki), produktów dla niemowląt, książek,
muzyki i filmów, a także większych gabarytowo: mebli, wózków, łóżeczek
czy fotelików samochodowych – wyjaśnia Dorota Bachman, dyrektor
marketingu i rozwoju biznesu smyk.com. E-sklep wskazuje też klientom
aktualne trendy, prezentując w serwisie zestawienia bestsellerów z
poszczególnych kategorii i organizując na fanpage′u marki na Facebooku
„Plebiscyt Zabawek” – konkurs, w którym facebookowicze głosują na
najpopularniejsze zabawki.
W świeżo opublikowanym Rankingu sklepów internetowych 2014 Opineo.pl
smyk.com zajął pierwsze miejsce w kategorii e-sklepów z asortymentem dla
dzieci. Zestawienie powstało na podstawie ponad 1,2 mln ocen i opinii,
wystawionych przez użytkowników serwisu blisko 31 tys. internetowych
firm i sprzedawców w ciągu całego 2013 roku.
Smyk.com, e-sklep z produktami dla dzieci i przyszłych mam, po raz
kolejny potwierdził pozycję lidera w swojej kategorii. W badaniu
Megapanel PBI/Gemius osiągnął wynik ponad czterokrotnie wyższy od
zasięgu następnego w rankingu e-commerce′u z kategorii „Produkty dla
dzieci i zabawki”.
grudniu 2013 r. smyk.com osiągnął zasięg ponad 837 tys. realnych
użytkowników, notując wzrost na poziomie 61% r/r. E-sklep skupia też
bardzo duże grono rodziców w ramach fanpage′a marki na Facebooku – ponad
230 tys. fanów z bardzo wysokim wskaźnikiem zaangażowania. Według
tworzonego przez Sotrender raportu FanpageTrends Polska, od listopada
2012 r. utrzymuje się w czołówce fanpage′y w kategorii „Macierzyństwo”.
–
Smyk.com oferuje klientom najszerszą
gamę produktów w swojej kategorii, poszerzając ją na bieżąco zgodnie z
potrzebami użytkowników. Klienci mogą wybierać z blisko 60 tys.
produktów – m.in. ubranek (w tym marki własnej Cool Club), gier i
zabawek (w tym marki własnej Smiki), produktów dla niemowląt, książek,
muzyki i filmów, a także większych gabarytowo: mebli, wózków, łóżeczek
czy fotelików samochodowych – wyjaśnia Dorota Bachman, dyrektor
marketingu i rozwoju biznesu smyk.com. E-sklep wskazuje też klientom
aktualne trendy, prezentując w serwisie zestawienia bestsellerów z
poszczególnych kategorii i organizując na fanpage′u marki na Facebooku
„Plebiscyt Zabawek” – konkurs, w którym facebookowicze głosują na
najpopularniejsze zabawki.
W świeżo opublikowanym Rankingu sklepów internetowych 2014 Opineo.pl
smyk.com zajął pierwsze miejsce w kategorii e-sklepów z asortymentem dla
dzieci. Zestawienie powstało na podstawie ponad 1,2 mln ocen i opinii,
wystawionych przez użytkowników serwisu blisko 31 tys. internetowych
firm i sprzedawców w ciągu całego 2013 roku.