• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
piątek, 6 czerwca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Cartoon Network liderem oglądalności kanałów dziecięcych w kwietniu

6 maja 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

W kwietniu kanał Cartoon Network zajął pierwsze miejsce wśród kanałów dziecięcych oglądanych przez widzów w wieku 4-15. Stacja wygenerowała 0,98 TVR, osiągając tym samym 7,2% udziału w grupie widzów w wieku 4-15, która posiada dostęp do telewizji kablowej i/lub satelitarnej. Cartoon Network odnotował również znaczny wzrost udziału w grupie dziewczęcej (4-15), o 117% w zestawieniu z zeszłym rokiem.


W porównaniu z kwietniem zeszłego roku TVR Cartoon Network wzrosło o 23%, a udział w rynku w grupie 4-15 o 31%. Cartoon Network odnotował również znaczny wzrost udziału w grupie dziewczęcej (4-15), o 117% w zestawieniu z zeszłym rokiem. Przez cały 2013 rok stacja była również najchętniej oglądanym kanałem w grupie chłopięcej (7,7% udziału, chłopcy 4-15 C/S homes) i utrzymuje tę pozycję w 2014 roku (7,7% udziału, chłopcy 4-15 C/S homes styczeń – kwiecień). Wśród pięciu najchętniej oglądanych seriali Cartoon Network w kwietniu znalazły się takie komedie jak: wielokrotnie nagradzana europejska produkcja Turnera „Niesamowity świat Gumballa”, „Angelo rządzi”, „Looney Tunes Show” oraz przygodowe animacje „Co nowego u Scooby’ego?” i oryginalna produkcja CN „Pora na przygodę”.

Regularny wzrost wyników oglądalności Cartoon Network to efekt inwestycji Turnera w ofertę programową i wprowadzenia nowego układu ramówki, w którym poranki wypełnione są serialami komediowymi takimi jak „Angelo rządzi”, „Tom i Jerry”, „Garfield Show”, „Looney Tunes Show”, popołudniami pojawia się więcej seriali przygodowych z elementami akcji oraz komedii m.in. „Jeźdźcy smoków”, „Scooby-Doo! I brygada detektywów”, „Niesamowity świat Gumballa” i „Ben 10: Omniverse”, natomiast wieczorem widzowie mogą oglądać tak kultowe seriale dla starszych dzieci jak „Pora na przygodę” czy „Zwyczajny serial”. Nowe podejście do układu programu stacji to wynik szerokiego badania przeprowadzonego przez Turnera we wrześniu 2013 roku, w którym stacja badała postawy i trendy, które wpływają na życie polskich dzieci, by lepiej dopasować się do ich potrzeb. Wprowadzenie nowego układu ramówki zostało wsparte szeroką kampanią wizerunkową ukazującą potęgę przyjaźni i wyobraźni.

Poprzedni

Wielkie święto gier we Wrocławiu

Następny

Moda na zabawki w stylu retro

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Moda na zabawki w stylu retro

Moda na zabawki w stylu retro

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .