• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
czwartek, 18 września, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Edu Store – szkolenia dla biznesu – Tego nie możesz przegapić!

21 maja 2014
w Aktualności
Czas czytania:3 mins read
A A

Czy chcesz być o krok przed konkurencją? Czy w celu budowania wizerunku firmy i wzmacniania pozycji marki wykorzystujesz Nowe Media? Jeśli tak, nie możesz przegapić jednego z najbardziej wyczekiwanego wydarzenia roku – Edu Store – szkolenia dla biznesu.


* Specjaliści e-commerce, twórcy akcji promocyjnych w sieci, znawcy marketingu online, specjaliści do spraw rozwiązań B2B i B2C, architekci stron WWW przybliżą Państwu zagadnienia związane z nowymi mediami.

* Unikalna formuła konferencji pozwoli Państwu zdobyć wiedzę teoretyczną i praktyczną, którą na pewno wykorzystają Państwo w codziennej pracy.

* To szkolenie dla menedżerów i właścicieli firm, którzy chcą wzmocnić sprzedaż i promocję firmy oraz marki w Internecie.

Agenda konferencji:

E-commerce dla niewtajemniczonych

Rejestracja uczestników – 10.00-10.30

• 10.30-11.15 – Analiza flow and drip.
– Jak obliczyć sensowność inwestycji w system IT.

Prelegent: Piotr Przybyłkiewicz, specjalista ds. rozwiązań B2B Empathy Internet Software House.

• 11.15-12.00 – Tworzenie atrakcyjnych stron internetowych opartych o nowoczesne rozwiązania.
– Podstawowe zasady projektowania układu oraz szaty graficznej stron internetowych.
– Jak dobierać kolory oraz dodatkowe elementy graficzne.
– Dokładne omówienie elementów funkcjonalnych strony.
– Wpływ dobrze zaprojektowanych stron WWW na realizację celów sprzedażowych oraz budowanie wizerunku strony, portalu lub sklepu wśród użytkowników.
– Zapoznanie z systemem zarządzania treścią Windu CMS.

Prelegent: Adam Czajkowski, założyciel studia JCD. pl oraz agencji interaktywnej Wysoko. org.

• 12.00-12.15 – Przerwa

• 12.15-13.00 – Innowacyjne techniki pozyskiwania klientów.
– Nowoczesne kanały sprzedaży wykorzystujące popularne i niepopularne kanały dystrybucji w różnych typach mediów.
– Praktyczne przykłady używanych przez klientów technologii i ich oddziaływanie na konkretne firmy.
– Zaprezentowanie, które kanały reklamowo-marketingowe sprzyjają sprzedaży i wpływają na zyski przedsiębiorstwa.
– Wszystko na konkretnych przykładach z zastosowaniem nowoczesnych technologii i innego toku myślenia w zarządzaniu strategią marketingowo-sprzedażową.

Prelegent: Szymon Piekarz, prezes zarządu odpowiedzialny za zarządzanie strategiczne, marketing i sprzedaż w firmie Limtel.

• 13.00-13.45 Marketing Automation – nowy sposób na CRM i eMail Marketing.
– Pierwsze systemy Marketing Automation powstały dziesięć lat temu w USA. Połączyły one funkcjonalności CRM i e-mail marketingu, tworząc spójne środowisko dla działów sprzedaży i marketingu. Dzisiaj ponad 30 proc. dużych i średnich firm w USA korzysta z systemu Marketing Automation, dzięki czemu uzyskują dostęp do nowego strumienia potencjalnych klientów, obniżają koszty działań marektingowych poprzez automatyzację i zwiększają efektywność sprzedaży dzięki przesyłaniu potencjalnym klientom dopasowanych ofert we właściwym czasie.

Prelegent: Grzegorz Błażewicz, CEO w firmie Benhauer Sp. z o.o.

• 13.45-14.45 – Przerwa na lunch

• 14.45-15.30 – E-mail marketing
– jak zwiększać sprzedaż oraz retencję poprzez newslettery?
– Jak skutecznie pozyskiwać nowe adresy email potencjalnych klientów.
– Jak efektywnie wykorzystywać dane obecnych klientów.
– Jak często należy wysyłać mailingi handlowe.
– Jak skonstruować poprawnie wyświetlający się mailing.
– Jak interpretować podstawowe wskaźniki skuteczności.

Prelegent: Maciej Ossowski, dyrektor Działu Edukacji w firmie GetResponse.

• 15.30-16.15 SEM, Contextual Marketing, Behavioral Targeting skuteczne czy modne rozwiązania reklamowe?
– Czy rzeczywiście SEM, Contextual Marketing, Retargeting i Behavioral Targeting to przyszłość komunikacji marketingowej online?
– Wydatki reklamowe, kluczowe wyróżniki oferty reklamowej.
– Produkty reklamowe, metody kierowania przekazu.
– Przykłady realizowanych kampanii. – Jak zabrać się do planowania kampanii z wykorzystaniem nowych metod targetowania?
– Na co zwrócić uwagę przy optymalizacji działań reklamowych? Jakich błędów trzeba unikać?

Prelegent: Łukasz Duda, dyrektor Biura Reklamy Adkontekst.

• 16.15-17.00 – Social Business, czyli jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych.
– Wiele firm będących liderami innowacji rozumie jak ważne jest „być social”. W trakcie wdrażania technologii związanych z social media, organizacje te tworzą także nową kulturę biznesu, które zachęca pracowników do zapoznania się z doświadczeniami ich kolegów, a także samych klientów. Kulturę, która zachęca ich także do intensywnej komunikacji, dzielenia się pomysłami pomiędzy deportami, czy wreszcie współtworzenia produktu, odpowiedzi na problemy konsumentów oraz budowy marki.

Prelegent: Michał Sadowski, prezes zarządu Brand24 SA. • 17.00-17.15 Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów uczestnikom konferencji.

17.00-17.15 – zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów uczestnikom konferencji.

Data: 18 października 2012 r.

Organizator: UNIT Wydawnictwo Informacje Branżowe


Koszt uczestnictwa: 199,00 zł (netto).
O szczegółach konferencji dowiedzą się Państwo dzwoniąc pod nr tel.: 22 32 01 532
lub pisząc e-maila: awakulak@unit.com.pl

Poprzedni

Warszawskie Targi Książki

Następny

Kids&Shop 2/2014

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Kids&Shop 2/2014

Kids&Shop 2/2014

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .