• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
czwartek, 13 listopada, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kids & Family Marketing Day

21 maja 2014
w Aktualności
Czas czytania:3 mins read
A A

18 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja 
Kids
& Family Marketing Day
czyli – Jak
przygotować skuteczną kampanię marketingową na rok 2013?
Trendy, możliwości, zagrożenia
.
 Konferencja przygotowana przez
specjalistów i praktyków z branży dziecięcej.

Podczas spotkania będziemy mogli się dowiedzieć:
 Jak
skutecznie
przekonać konsumenta do swojej oferty?

Jakich
argumentów
użyć? Jakimi kanałami do niego dotrzeć?

Jaka
jest rola nowych
technologii w działaniach marketingowych?

Konferencja sprofilowana jest na marketing dziecięcy , zobaczymy przegląd trendów na rynku, poznamy zwyczaje zakupowe oraz rolę Internetu w życiu dziecka i rodzica.

Program
Konferencji:

PANEL
1

ANALIZA
ZACHOWAŃ DZIECI I
MŁODZIEŻY – prezentacje i wnioski 

  • Chłopcy i
    dziewczynki w wieku od 3 do13 – zmiany w zachowaniach na przestrzeni
    ostatnich 5 lat.
  • Jak zabawa,
    kontakty z rówieśnikami i media wpływają na preferencje zakupowe dzieci?
  • Jak przedszkolak i uczeń
    spędzają dzień? Co robią w przedszkolu, szkole oraz w domu? Co robią w
    czasie wolnym? Gdzie spędzają weekendy?
  • Aktualne
    hity i trendy w życiu dzieci. Jakie marki i produkty powodują ich
    zachwyt?

ANALIZA
MEDIÓW, Z KTÓRYCH
KORZYSTAJĄ DZIECI – Jak Twoja marka powinna dostosować się do
aktualnych trendów?

  • Jakie
    programy TV oglądają dzieci w różnym wieku? Co robią w trakcie
    oglądania telewizji?
  • Rola
    komputera oraz Internetu w życiu dziecka. Jakie strony www, fora, gry i
    portale społecznościowe cieszą się jego największym zainteresowaniem?
  • Jakie media
    docierają najskuteczniej do dzieci, a jakie do rodziców?
  • Urządzenia
    mobilne w życiu dziecka. Najlepsze aplikacje na tablety i smartfony.
  • Social
    media i ich wpływ na życie dzieci – szansa dla czy zagrożenie dla
    Twojej marki?

PANEL
2

ANALIZA
ZWYCZAJÓW
ZAKUPOWYCH RODZICÓW

  • Jak rodzice
    zbierają opinie na temat produktów i usług skierowanych do dzieci?
  • Jakie
    produkty rodzice kupują najchętniej? Na jakie marki są w stanie wydać
    większą ilość pieniędzy? Jak uzyskać akceptację rodzica dla marki i
    ceny?
  • Jak rodzice
    wybierają miejsce zakupu? Rola sklepów online.
  • Jak
    pozycjonować produkt na tle konkurencji, aby zyskać przewagę w oczach
    rodzica?
  • Informacja
    vs promocja – co rodzic chce usłyszeć w przekazie marketingowym?
  • Jak
    przedstawiać rodzicom zalety produktów dla dzieci?
  • Komunikacja
    marketingowa skierowana do rodziców. Sprawdzone chwyty językowe.

PANEL
3

FORMY
MARKETINGU
BEZPOŚREDNIEGO SKIEROWANEGO DO DZIECI

  • Jak trafić
    z produktem do przedszkola oraz szkoły? Pomysły na promocję. CASE STUDY
  • Jak powiązać markę z wartościami edukacyjnymi,
    zdrowotnymi lub sportowymi?
  • Przekazywanie upominków, próbek dla dzieci.
    Jaki rodzaj działań wzmocni efekt promocji?
  • Pomysły na dziecięce i młodzieżowe imprezy
    okolicznościowe. Prezentacja sprawdzonych form sponsoringu
  • Szlachetne inicjatywy dziecięce i propagowanie
    wiedzy – dla kogo najlepsze?

PANEL
4

JAK
SPRAWIĆ, ABY DZIECKO
POKOCHAŁO TWOJĄ MARKE, A RODZIC WYDAWAŁ NA NIĄ PIENIĄDZE

  • Utrzymywanie
    więzi emocjonalnej z dzieckiem w dłuższym okresie – jak zbudować
    lojalność wobec marki.
  • Jak
    sprawić, aby dziecko było szczęśliwe, a mama zadowolona po zakupie
    Twojego produktu?
  • Jak trafić
    w potrzeby mamy, która chce mieć zdrowe, inteligentne i wysportowane
    dziecko?
  • Jaki
    sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica jak i
    do dziecka?
  • Tworzenie
    opinii dziecka o Twoim produkcie podczas jego używania.

PANEL
5

ONLINE
MARKETING – DOCIERAJ SKUTECZNIE DO DZIECI I MŁODZIEŻY JUŻ TERAZ

  • Jak trafić
    do dzieci i młodzieży w Internecie? Przegląd najchętniej odwiedzanych
    miejsc w sieci, z podziałem na wiek użytkowników.
  • Dzieci i
    młodzież w mediach społecznościowych. Jak stworzyć dobry fanpage i
    przeprowadzić skuteczną kampanię dla dzieci oraz rodziców?
  • Tablety,
    smartfony, smart TV – przykłady ich wykorzystania w marketingu
    dziecięcym.
  • W jaki
    sposób zorganizować skuteczną komunikację marki z młodym pokoleniem w
    Internecie? Praktyczna lista kontrolna – co należy stosować, a czego
    się wystrzegać, aby nie doprowadzić do przekazania niewłaściwego
    komunikatu młodym konsumentom.
  • Jak
    skutecznie przełożyć umiłowanie dzieci i młodzieży do cyfrowego świata
    na
    lojalność do marki.

PANEL
6

PRZYKŁADY
NAJLEPSZYCH
KAMPANII MARKETINGOWYCH WYBRANYCH MAREK

Termin i miejsce: Warszawa,
18 kwietnia 2013 r.
Cena uczestnictwa: 849 zł +
VAT.

Organizator:

Magazyn Online Marketing Polska

 Kontakt: Arkadiusz Widawski ; tel. 61 66 83 112 

Poprzedni

Warszawskie Targi Książki

Następny

Kids&Shop 2/2014

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Kids&Shop 2/2014

Kids&Shop 2/2014

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .