• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
sobota, 20 września, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

MiniMini+ liderem wśród kanałów dziecięcych

21 maja 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

W maju br. wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansowało MiniMini+. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Disney XD.

Liderujący kanał MiniMini+ w maju 2013 roku zanotował wzrost udziału wynoszący 40,3 proc. do poziomu 0,78 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce piąte – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z pierwszej na drugą lokatę spadł Disney Channel, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 21,7 proc. do 0,68 proc. Z kolei na ostatnią pozycję podium (z miejsca szóstego) awansował Nickelodeon, którego udział w maju br. wzrósł o 24,8 proc. i uplasował się na poziomie 0,66 proc.

Na wysokich pozycjach (siódmej i dziewiątej) znalazły się nadające dopiero od 2011 roku, a monitorowane od lutego br. roku stacje Nickelodeon HD i Nick Jr. Pierwszy z tych kanałów miał 0,26 proc. udziału, a drugi – 0,22 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 228 proc. pochwalić się mógł zajmujący przedostatnie miejsce kanał BBC CBeebies, który rok temu był ostatni. Średni miesięczny udział tej stacji w maju 2013 roku wyniósł 0,16 proc.

Z kolei największy spadek zanotował plasujący się w rankingu na szóstej pozycji kanał Disney XD, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 43 proc. i ostatecznie wyniósł 0,40 proc. W maju 2012 roku stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był kanał MiniMini+ (5,36 proc. udziału, wzrost o 43,4 proc.). Drugie miejsce zajął Nickelodeon (5,31 proc., + 1,1 proc.), a trzecie -Disney Channel (5,13 proc., – 19,4 proc.).Również i tutaj największym wzrostem (o 117,8 proc.) pochwalić się mógł BBC CBeebies, a najwięcej stracił Disney XD – było to 48,2 proc.

Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w maju 2013 roku zgromadził serial „My Little Pony”, który na antenie MiniMini+ obejrzało 242 tys. widzów. Ogółem do rankingu top 10 programów stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż pięć pozycji. Trzy miejsca zajęły programy wyemitowane przez kanał Nickelodeon, a po jednym – Disney Channel i Disney Junior.

Źródło:www.wirtualnemedia.pl

Poprzedni

Warszawskie Targi Książki

Następny

Kids&Shop 2/2014

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Kids&Shop 2/2014

Kids&Shop 2/2014

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .