• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
piątek, 19 września, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Najnowsze trendy konsumenckie na 2014 rok

21 maja 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

W dzisiejszych czasach to prawie niemożliwe, by pozostać niezauważonym. Dzięki szeregowi nowych technologii, przedsiębiorstwa są w stanie gromadzić dane osobowe. Trend, który
nazywamy końcem anonimowości został opracowany w rankingu działu badań
JWT Intelligence. Zestawienie ukazuje łącznie 10 trendów na 2014 rok, które
wpływają na sposób myślenia i zachowania konsumentów.

Tegoroczna prognoza pokazuje m.in., że obraz będzie miał jeszcze większą
przewagę nad tekstem, niedoskonałości mają swoje zalety, a technologie,
które pomagają markom lepiej zrozumieć myśli i nastroje klientów oraz
reagować w odpowiedni sposób znacznie się rozwiną.

10 trendów konsumenckich wg rankingu JWT Intelligence:

1. Rozrywka, odpowiednia narracja i marketing doświadczeń, które jeszcze mocniej zaangażują wyobraźnię i uwagę konsumentów

2. Rosnąca przewaga obrazu nad tekstem

3. Oczekiwania wobec szybkości i łatwości dostępu do produktów i usług

4. Urządzenia mobilne stające się szansą na lepsze życie, ułatwiające
dostęp do usług finansowych, nowych narzędzi biznesowych, lepszej opieki
medycznej oraz edukacji

5. Rosnąca liczba tzw. interfejsów mózg-komputer, pozwalających na
bezpośrednią komunikację między mózgiem człowieka a urządzeniem
zewnętrznym, a także technologii umożliwiających rozpoznawanie emocji

6. Stała obserwacja przez firmy i rządy

7. Narastająca niechęć konsumentów i obawa o to, co może przynieść dalszy postęp technologiczny

8. Zmieniające się normy społeczne oraz brak ustalonych reguł, co sprzyja tworzeniu mieszanki łączącej tradycję z nowymi ideami

9. Niedoskonałość stająca się nową atrakcją, kojarzona z autentycznością
i oddawaniem całej różnorodności dóbr dostępnych w codziennym życiu

10. Doświadczanie w sposób bardziej świadomy i odrzucenie tego, co dekoncentruje, a skupienie się na byciu tu i teraz

Źródło: JWT Intelligence (ED)
Zdjęcie: dreamstime

Poprzedni

Warszawskie Targi Książki

Następny

Kids&Shop 2/2014

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Kids&Shop 2/2014

Kids&Shop 2/2014

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .