• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
poniedziałek, 7 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Natalia Szroeder w kampanii reklamowej Ever After High™

17 września 2015
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Natalia Szroeder – idolka nastolatek i piosenkarka – wystąpiła w swojej pierwszej kampanii reklamowej. W spocie promocyjnym lalek  z serii Ever After High™ wcieliła się w role bajowych księżniczek. Specjalnie na potrzeby wideo nagrała także piosenkę. To pierwsze, tak duże komercyjne przedsięwzięcie piosenkarki.

 

Ever After High to świat nastoletnich dzieci znanych bajkowych celebrytów. Znajdziemy tu m.in. dzieci Szalonego Kapelusznika, Śnieżki czy Śpiącej Królewny. Firma Mattel przygotowała  serię filmów, lalek i książek przedstawiających losy bajkowej młodzieży.

 

Natalia Szroeder, idolka nastolatek, została ambasadorką Ever After High. W ramach współpracy wokalistka wzięła udział w sesji zdjęciowej oraz w nagraniu oficjalnego spotu marki. Na planie udowodniła, że poza wyjątkowym głosem ma także talent aktorski. W mini teledysku Ever After High, podobnie jak w programie telewizyjnym „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, w którym piosenkarka wciela się w role gwiazd światowej sceny muzycznej, Natalia prezentuje dwie skrajne postaci z baśniowego świata, zadziornej i walczącej o swoje przeznaczenie nastolatki, oraz spokojnej i ułożonej dziewczynki. 

 

Bardzo się cieszę, że pierwsza duża kampania, w której biorę udział, jest tak dobrze dopasowana do moich odbiorców. Współpraca z Ever After High będzie przebiegała na wielu płaszczyznach. Praca na planie była dla mnie fantastycznym doświadczeniem. Ale mini –teledysk i sesja zdjęciowa to tylko część działań, jakie zobaczą fani – podkreśla Natalia. Przygotowaliśmy dla nich także szereg ciekawych, angażujących i rozwijających aktywności.

 

Ever After High™ to opowieść o chęci kreowania własnej przyszłości, obalania stereotypów i ograniczeń, oraz wierze we własne możliwości. „Zaangażowałam się we wspólne działania z EAH ponieważ mocno utożsamiam się z przesłaniem marki. Wybrałam własne przeznaczenie i nie bałam się o nie walczyć! Dzięki temu dzisiaj mogę realizować się jako piosenkarka. I do tego chciałabym zachęcić nastolatki” – komentuje Natalia.

 

Spot można obejrzeć pod linkiem: www.youtube.com/watch?v=xTJ_kgM7KxM

Poprzedni

KIDS SHOP 3/2015

Następny

Targi Happy Baby – aktywny weekend dla rodziny

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Targi Happy Baby – aktywny weekend dla rodziny

Targi Happy Baby – aktywny weekend dla rodziny

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .