Kultowe postacie kreskówek wytwórni Warner Bros. staną się głównymi bohaterami najnowszej akcji promocyjnej „Baw się razem z nami” w sieci Biedronka. Scooby-Doo, Królik Bugs czy Kaczor Daffy zagoszczą na opakowaniach wielu produktów sieci. Z tej okazji dostępna będzie także specjalna aplikacja Zappar, dzięki której każdy z klientów będzie mógł bawić się wraz bohaterami bajek.
Już 17 listopada, na dwa tygodnie, do wszystkich sklepów sieci Biedronka wprowadzone zostały nowe opakowania z postaciami z kreskówek wytwórni Warner Bros. W promocyjnych opakowaniach znalazło się kilkadziesiąt produktów spożywczych, m.in.: soki owocowe Pycholandia, jogurty i serki Miami, deser mleczny Bondi, Mleczna Kanapka, płatki do mleka Chocoszki czy płatki Magusie. Na kolorowych pudełkach, woreczkach i butelkach klienci znajdą obrazki przedstawiające swoje ulubione kreskówki, a na materiałach marketingowych na sklepie m.in. etykietach z cenami i ulotkach specjalne kody, które po ściągnięciu aplikacji Zappar i zeskanowaniu ich telefonem umożliwią korzystanie z ciekawych gier. Gry zostaną udostępnione poprzez aplikację Zappar, która jest odpowiedzią Warner Bros.na rosnącą popularność tzw. augmented reality (tłum. rzeczywistości rozszerzonej), czyli połączenia świata rzeczywistego z generowanym komputerowo. Dzięki wykorzystaniu tej techniki klienci sieci Biedronka, którzy zeskanują znajdujące się w różnych częściach sklepu kody, będą mogli grać, czy zrobić sobie zdjęcie z wybraną postacią z kreskówki Warner Bros. Akcja w sklepach Biedronka będzie pierwszą tego typu z użyciem aplikacji wykorzystującej funkcję augmented reality w tej branży w Polsce. Z aplikacji klienci mogą korzystać od 17 do 30 listopada br.