• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
piątek, 27 czerwca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Spielwarenmesse 2015 – 28 stycznia – 2 lutego

8 grudnia 2014
w Aktualności
Czas czytania:5 mins read
A A

Międzynarodowe Targi Zabawek Spielwarenmesse (28 stycznia – 2 lutego 2015 roku) to bez wątpienia największe i najważniejsze wydarzenie branżowe na świecie. Nie ma takiej drugiej imprezy, podczas której znajdziemy niemal milion produktów, z czego 75 tysięcy to nowości. Wśród niemal 2,8 tys. wystawców (122 kraje, zagraniczni klienci – 71 proc.) nie brakuje żadnego liczącego się producenta oraz dostawcy zabawek i artykułów dziecięcych.

To jedyne międzynarodowe targi, które mogą pochwalić się taką dynamiką wzrostu odwiedzających, bo aż 4 proc. w stosunku do poprzedniego roku (inne targi: 0,5 proc.). Ubiegłoroczne targi odwiedziło łącznie 75 888 handlowców (zagraniczni klienci: 56 proc.). 25 tys. gości targowych przyjeżdża wyłącznie na targi do Norymbergi – nie pojawiają się oni na żadnych innych targach. Polska znajduje się w pierwszej dziesiątce, jeśli chodzi o liczbę odwiedzających. O randze tego wydarzenia świadczy również obecność na targach niemal 3 tys. dziennikarzy z 43 państw.

Top 5 – najwięksi wystawcy zagraniczni:

Chiny: 243
Hongkong: 174
Wielka Brytania: 164
Francja: 142
USA: 140

Wystawcy z Polski

2014: 47
2013: 44
2012: 47

Top 5 – najwięcej odwiedzających z zagranicy

Włochy: 4226
Francja: 3061
Holandia: 2346
Wielka Brytania: 2074
Hiszpania: 2007

Polska:

2014: 1561
2013: 1433
2012: 1469

Hale targowe

Targi odbywają się w 18 halach, na powierzchni niemal 170 tys. mkw. W przyszłym roku wyroby karnawałowe pojawią się w hali 9. Natomiast artykuły lifestyle & trends, które w tym roku zadebiutowały na targach, będzie można oglądać na specjalnie przygotowanej powierzchni w pobliżu popularnego środkowego wejścia – Eingang Mitte. Produkty lifestyle’owe odgrywają w życiu dzieci i młodzieży, a tym samym w handlu, coraz większą rolę. W miejscu prezentacji tych wyrobów odwiedzający będą mogli dowiedzieć się, jak młodzi spędzają czas wolny, jakie trendy wiodą prym w ich życiu, w jaki sposób chcą wyrażać siebie. Zakres oferty obejmuje takie dziedziny, jak: moda i akcesoria, dom i wyposażenie, zabawki designerskie, artykuły piśmiennicze, artykuły dla fanów, prezenty, artykuły licencyjne pożądane przez dzieci i młodzież.

Tematy specjalne

TrendGallery – prezentacja kilku wiodących trendów w branży zabawkarskiej. W 2014 roku miała miejsce prezentacja nowości: 144 produkty (100 wystawców), prezentacja trendów: 30 produktów (28 firm, w tym 2 firmy, które nie były wystawcami). TrendGallery łączy trendy, nowości i wiedzę o rynku dziecięcym.

ToyAward – od 1 października do 31 grudnia br. każdy wystawca może zgłosić do tego konkursu swoje nowości prezentowane na targach, łącznie 3 produkty – bez ponoszenia żadnych kosztów. W ubiegłym roku do konkursu stanęło niemal 500 artykułów, a zgłosiło je 271 firm. Zwycięzcy wyłonieni będą w czterech kategoriach, które odpowiadają poszczególnym etapom rozwoju dziecka:

– Baby & infant (0-2 lata),
– PreSchool (3-5 lat),
– SchoolKids (6-10 lat),
– Teenager & family (powyżej 11 lat).

Zabawki oceniane są pod względem oryginalności, bezpieczeństwa, radości z zabawy, wykonania, jakości materiałów użytych do ich produkcji, koncepcji produktu, a także potencjalnego sukcesu w handlu. Organizator targów – Spielwarenmesse eG – zaprezentuje grono 12 nominowanych 22 stycznia 2015 roku, podczas głównej konferencji targów. Zwycięzcy w każdej z czterech kategorii zostaną uhonorowani podczas uroczystości otwarcia targów 27 stycznia 2015 roku.

Dodatkowe informacje można znaleźć na www.toyaward.com.

Toy Business Forum to szereg bezpłatnych prezentacji odbywających się od środy do niedzieli w godzinach 13.00-18.00. W przyszłym roku poruszone zostaną następujące tematy:

* środa: ToyKnowHow – trendy i technologie przyszłości,
* czwartek: Licencje – identyfikacja światowych trendów w 2015 roku,
* piątek: Online marketing – strategie internetowe,
* sobota: Marketing – odkrywanie możliwości dla handlu,
* niedziela: Visual merchandising – inscenizowanie światów doznań.

Prezentacji można słuchać w języku angielskim i niemieckim.

Więcej informacji na: www.spielwarenmesse.de/toybusinessforum.

Wybrane prezentacje z Toy Business Forum 2014 można obejrzeć pod adresem: www.youtube.com/Spielwarenmesse.

TrendGallery – prezentuje najciekawsze trendy roku, przedstawia nowości.

New Exhibitor Center – nowi wystawcy i nowe pomysły w hali 3A.

Nowe innowacyjne firmy – hala 3A.

Lifestyle & trends – Eingang Mitte.

SpieleCafé – spotkania z autorami gier oraz wystawa Niemieckiego Archiwum Gier w Norymberdze w foyer hali 11.0.

Best of China Pavillon (organizator: Spielwarenmesse eG) – wystawcy produktów najwyższej jakości – hala 11.0.

Testing & inspecting center – instytuty badające bezpieczeństwo zabawek – hala 11.1.

Informacje praktyczne

Najważniejsze dane:
* numer 1 na świecie w temacie zabawy i czasu wolnego;
* 75 888 odwiedzających specjalistów ze 122 krajów w 2014 roku.;
* 2748 wystawców z 61 krajów w 2014 roku;
* ponad milion produktów, w tym około 75 tys. nowości;
* 170 tys. mkw. powierzchni wystawienniczej;
* targi trwają od środy 28.01 do poniedziałku 2.02.2015 roku.

Ceny biletów wstępu:
* e-ticket bilet dzienny: w przedsprzedaży 18 euro;
* e-ticket na całe targi: w przedsprzedaży 38 euro;
* papierowy bilet dzienny: w przedsprzedaży 21 euro, w kasie 25 euro;
* papierowy bilet na całe targi: w przedsprzedaży 41 euro, w kasie 49 euro;
* e-ticketing w 96 krajach dla zarejestrowanych odwiedzających z branży.

Bilet wstępu oraz e-ticket upoważniają w dni targowe do bezpłatnego korzystania ze środków transportu publicznego na całym obszarze Verkehrsverbund Großraum Nürnberg (VGN).

Godziny otwarcia:

Codziennie od środy do niedzieli w godzinach 9.00-18.00, w poniedziałek do godz. 17.00.

Zasady dla zwiedzających: dzieci i młodzież do 16. roku życia nie mają wstępu na targi.

Spielwarenmesse w internecie:

www.spielwarenmesse.de (j. niemiecki) www.toyfair.de (j. angielski)

www.spielwarenmesse.cn (j. chiński)

www.toy-award.de

www.facebook.com/Spielwarenmesse

www.twitter.com/spielwarenmesse

www.youtube.de/spielwarenmesse

www.pinterest.com/spielwarenmesse

Imprezy towarzyszące Spielwarenmesse:
* wtorek 27.01.2015: PressPreview, uroczystość otwarcia (sala Tokyo – NCC Ost);
* środa 28.01.2015: ToyNight;
* środa 28.01.2015: Start Toy Business Forum;
* sobota 31.01.2015: Toy City; fajerwerki o godzinie 18.05;
* niedziela 1.02.2015: uhonorowanie wystawców;
* niedziela 1.02.2015: Niedziela Plus dla handlu specjalistycznego.

Jak wziąć udział w targach?

Wystawcy: dokumenty zgłoszeniowe dostępne są pod adresem: www.spielwarenmesse.de/aussteller

Kontakt: Susanne Maichel, e-mail: s.maichel@spielwarenmesse.de

Odwiedzający specjaliści – otrzymują bilety wstępu w swoich krajach u przedstawicieli: www.spielwarenmesse.de/repraesentanten,

lub w Niemczech pod adresem:

www.spielwarenmesse.de/besucher/tickets-kaufen

Kontakt: Marion Weiss, e-mail: m.weiss@spielwarenmesse.de

Firma w internecie:

www.spielwarenmesse-eg.de

Pobyt w Norymberdze

Rezerwacja noclegów: kwatery prywatne za pośrednictwem Airbnb lub pokoje hotelowe z programu partnerskiego dostępnego pod adresem: www.spielwarenmesse.de/aufenthalt/unterkunft

Odkrywanie Norymbergi: www.spielwarenmesse.de/aufenthalt/nuernberg.

Przedstawiciel targów w Polsce:

MERITUM SC

ul. Kwiatkowskiego 1/29
03-984 Warszawa
tel.: 22 828 27 34
faks: 22 828 23 87

meritum@meritum.it.pl

www.toyfair.de

Do zobaczenia na targach!

Anna Wakulak, redaktor naczelna „Świata Zabawek”

Poprzedni

Nowy katalog karnawałowy Aster już na rynku!

Następny

UWAGA KONKURS! Spielwarenmesse wybiera najpiękniejsze dekoracje świąteczne

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
UWAGA KONKURS! Spielwarenmesse wybiera najpiękniejsze dekoracje świąteczne

UWAGA KONKURS! Spielwarenmesse wybiera najpiękniejsze dekoracje świąteczne

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .