Po raz kolejny Simba zaprosiła handlowców na Dni otwarte, zorganizowane w showroomie firmy przy ul. Flisa 2 w Warszawie. Spotkania z handlowcami odbywały się w terminie 18-22 stycznia.
– Dni otwarte dla klientów detalicznych organizujemy 1-2 razy w roku, a dodatkowo w kwietniu dla detalistów i klientów hurtowych organizowane są kontraktacje – informuje odpowiedzialna za Dni otwarte Patrycja Grześkowiak. Takie spotkania z klientami są okazją do zaprezentowania mediaplanu i nowych produktów z oferty Simby na pierwszą połowę roku, specjalnych pakietów sprzedażowych (np. na okres letni), a także produktów wyprzedażowych, zarówno tych z oferty ubiegłorocznej jak i tych po gwiazdce.
W tym roku największym zainteresowaniem cieszyły się linie Strażak Sam, Masza i Niedźwiedź, Safiras oraz linia Action Series Dickie.
– Dni otwarte są okazją do spotkania się z klientami z całej Polski, zarówno zaproszonymi przez Simbę jak i współpracujące hurtownie – podkreśla Patrycja Grześkowiak. Formuła tych spotkań została przygotowana w ten sposób, aby każdego dnia inna współpracująca z Simbą hurtownia mogła zaprosić swoich klientów. Tak więc mieliśmy dotychczas gości firmy Panda, hurtownia AB, Anek, M&Z i Norimpex oraz innych. Prezentacje produktowe rozpoczynały się o godz. 12-tej i prowadzone były przez dział marketingu, ale już o 9 rano we wzorcowni przy ul. Flisa pojawiali się pierwsi klienci. Mieli czas na zapoznanie się z ofertą i przygotowanie zamówień, które mogli kontynuować po przerwie obiadowej do godzin popołudniowych. Patrycja Grześkowiak szacuje, że tegoroczne dni otwarte odwiedziło ponad 200 firm, a przedstawiciele Simby już teraz zapraszają na wiosenne kontraktacje, które odbędą się w kwietniu.