Pod koniec lutego (dokładnie 28.02) czeka nas premiera pełnometrażowego filmu “Sponge Bob: na suchym lądzie”. Przez cały miesiąc żółte produkty z sympatyczną gąbką będą promowane w telewizji i na półkach sklepowych. Najważniejsze akcje to:
 
 – „Żółte przygody” w TV Nickelodeon i TV Puls – w lutym pojawi się jeszcze więcej odcinków i maratonów (serii odcinków) serialu.
 
 – Eventy ze Spongebobem i zabawy z dziećmi w centrach handlowych:
 
 Gdańsk – Galeria Bałtycka – 25.01;
 
 Lublin – Plaza – 31.01;
 
 Katowice – Galeria Katowicka – 1.02;
 
 Łódź – Manufaktura – 7.02;
 
 Warszawa – Arkadia – 8.02;
 
 Kraków – Bonarka – 21.02;
 
 Poznań – Malta – 22.02.
 
 – Wzmożona promocja marki w sklepach, m.in. w sieci spożywczej Alma.
 
 Firma Tactic jest dystrybutorem gier opartych na tej licencji. 
 
		 
	 








