Po co rodzicom dziecięcy bohater, od Flinstonów do Jetsonów – dzieci w sieci i ich potrzeby vs komunikacja marek online; młodzież i marki na Snapchacie: bliska relacja tylko na chwilę – to wybrane tematy prezentacji, które zostaną przedstawione już 27 maja podczas Kids&Family Marketing Day 2015.
Redakcja Magazynu “Online Marketing Polska” zaprasza 27 maja na Kids & Family Marketing Day 2015, 3. edycję najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu, podczas której zostaną zaprezentowane gotowe do wykorzystania strategie i kampanie marketingowe skierowane do dzieci i rodziców.
Podczas konferencji III Kids & Family Marketing Day 2015 rozłożone zostaną na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych. W planie przewidziane są symulacje, studia przypadków, benchmarking kampanii z innych firm wraz z analizą efektów sprzedażowych. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na działania, które przy niskim budżecie marketingowym pozwalają skutecznie dotrzeć do małego odbiorcy i jego rodzica.
Pełny harmonogram konferencji:
● 09.45 – 9.50 Uroczyste powitanie: Arkadiusz Widawski, Forum Media Polska i Marcin Maj,
● OS3 Group S.A.
● 9.50 – 10.30 Po co rodzicom dziecięcy bohater? – Katarzyna Krzywicka-Zdunek i Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, IQS
● 10.30-11.05 Transmedia Storytelling – czyli o granicach cyfrowego świata w marketingu dziecięcym – Krzysztof Winnik OS3
● 11.05-11.50 Jeśli nie telewizja to co? Marketing bezpośredni w komunikacji z dziećmi i rodzicami – Sebastian Błasiak, Laboratorium Komunikacji
● 11.50-12.25 Od Flinstonów do Jetsonów – dzieci w sieci i ich potrzeby vs komunikacja marek online –
● Adam Szuda Faster&Better
● 12.25-13.00 BAZGRANIE, czyli jak wspierać rodzica w rozwoju dziecka – Anna Sawa, Bazgroszyt
● 13.00-13.45 Przerwa obiadowa
● 13.45-13.55 Kampanie i eventy społeczne jako skuteczna metoda kształtowania publicznej odpowiedzialności biznesu – Krystyna Radkowska, ZwalczNude.pl
● 13.55-14.40 Młodzież i marki na Snapchacie: bliska relacja tylko na chwilę – Sebastian Umiński, Ogilvy & Mather
● 14.40-15.15 Nie tylko kocyk – blog parentingowy w niestandardowej kampanii kreatywnej – Maria Wolna Pasek i Jakub Pasek, oczekujac.pl
● 15.15-15.50 Strategia promocji marek dziecięcych i dotarcia do matek w mediach społecznościowych, na przykładzie kampanii Tommee Tippee Polska – Agnieszka Jałowiec, Think Kong
● 15.50-16.25 Dla każdego coś miłego – czyli strategia dotarcia do segmentu parentingowego na przykładzie portfolio T-Mobile – Tomasz Szulkowski, MoBehave i Dominika Kosińska, T-Mobile Polska
● 16.25-16.30 Uroczyste zakończenie
Jeśli:
● Twoją grupą docelową są całe rodziny – od dzieci przez rodziców po seniorów i szukasz sprawdzonego sposobu na ich zaangażowanie w podejmowaniu decyzji zakupowych,
● zależy Ci, aby dzieci rekomendowały Twój produkt rodzicom i dziadkom,
● chcesz wiedzieć, które kanały marketingu docierają do dzieci i rodzin z największą skutecznością
● chcesz, aby Twoje działania wyróżniały się na tle działań konkurencji
● zamierzasz otworzyć się na marketing online, który coraz częściej ma wpływ na decyzje zakupowe dla całych rodzin
27 maja weź udział w III edycji najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu. Ostatnie wolne miejsca czekają: http://kids-family.pl/
Zobacz relację z II edycji Kids & Family Marketing Day: https://youtu.be/AI9B0-nwGiA