• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
niedziela, 14 września, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Od Flinstonów do Jetsonów – poznaj program III Kids&Family Marketing Day

22 maja 2015
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Po co rodzicom dziecięcy bohater, od Flinstonów do Jetsonów – dzieci w sieci i ich potrzeby vs komunikacja marek online; młodzież i marki na Snapchacie: bliska relacja tylko na chwilę – to wybrane tematy prezentacji, które zostaną przedstawione już 27 maja podczas Kids&Family Marketing Day 2015.

Redakcja Magazynu “Online Marketing Polska” zaprasza 27 maja na Kids & Family Marketing Day 2015, 3. edycję najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu, podczas której zostaną zaprezentowane gotowe do wykorzystania strategie i kampanie marketingowe skierowane do dzieci i rodziców.

Podczas konferencji III Kids & Family Marketing Day 2015 rozłożone zostaną na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych. W planie przewidziane są symulacje, studia przypadków, benchmarking kampanii z innych firm wraz z analizą efektów sprzedażowych. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na działania, które przy niskim budżecie marketingowym pozwalają skutecznie dotrzeć do małego odbiorcy i jego rodzica.

Pełny harmonogram konferencji:

● 09.45 – 9.50 Uroczyste powitanie: Arkadiusz Widawski, Forum Media Polska i Marcin Maj,
● OS3 Group S.A.
● 9.50 – 10.30 Po co rodzicom dziecięcy bohater? – Katarzyna Krzywicka-Zdunek i Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, IQS
● 10.30-11.05 Transmedia Storytelling – czyli o granicach cyfrowego świata w marketingu dziecięcym – Krzysztof Winnik OS3
● 11.05-11.50 Jeśli nie telewizja to co? Marketing bezpośredni w komunikacji z dziećmi i rodzicami – Sebastian Błasiak, Laboratorium Komunikacji
● 11.50-12.25 Od Flinstonów do Jetsonów – dzieci w sieci i ich potrzeby vs komunikacja marek online –
● Adam Szuda Faster&Better
● 12.25-13.00 BAZGRANIE, czyli jak wspierać rodzica w rozwoju dziecka – Anna Sawa, Bazgroszyt
● 13.00-13.45 Przerwa obiadowa
● 13.45-13.55 Kampanie i eventy społeczne jako skuteczna metoda kształtowania publicznej odpowiedzialności biznesu – Krystyna Radkowska, ZwalczNude.pl
● 13.55-14.40 Młodzież i marki na Snapchacie: bliska relacja tylko na chwilę – Sebastian Umiński, Ogilvy & Mather
● 14.40-15.15 Nie tylko kocyk – blog parentingowy w niestandardowej kampanii kreatywnej – Maria Wolna Pasek i Jakub Pasek, oczekujac.pl
● 15.15-15.50 Strategia promocji marek dziecięcych i dotarcia do matek w mediach społecznościowych, na przykładzie kampanii Tommee Tippee Polska – Agnieszka Jałowiec, Think Kong
● 15.50-16.25 Dla każdego coś miłego – czyli strategia dotarcia do segmentu parentingowego na przykładzie portfolio T-Mobile – Tomasz Szulkowski, MoBehave i Dominika Kosińska, T-Mobile Polska
● 16.25-16.30 Uroczyste zakończenie

Jeśli:

● Twoją grupą docelową są całe rodziny – od dzieci przez rodziców po seniorów i szukasz sprawdzonego sposobu na ich zaangażowanie w podejmowaniu decyzji zakupowych,
● zależy Ci, aby dzieci rekomendowały Twój produkt rodzicom i dziadkom,
● chcesz wiedzieć, które kanały marketingu docierają do dzieci i rodzin z największą skutecznością
● chcesz, aby Twoje działania wyróżniały się na tle działań konkurencji
● zamierzasz otworzyć się na marketing online, który coraz częściej ma wpływ na decyzje zakupowe dla całych rodzin

27 maja weź udział w III edycji najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu. Ostatnie wolne miejsca czekają: http://kids-family.pl/

Zobacz relację z II edycji Kids & Family Marketing Day: https://youtu.be/AI9B0-nwGiA

Poprzedni

Libra nagradza zamówienia – II edycja

Następny

Wrocław 2015

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Wrocław 2015

Wrocław 2015

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .