• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
sobota, 12 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Osobowość branży: Krzysztof Kasprzak

23 czerwca 2015
w Aktualności
Czas czytania:4 mins read
A A

Na zabawkach zna się jak mało kto, teraz poszerza wiedzę o artykuły dziecięce. Pracę z ludźmi z branży uważa za czystą przyjemność, a prywatnie marzy o wyprawie do Amazonii. Z Krzysztofem Kasprzakiem, krajowym kierownikiem ds. klientów kluczowych w firmie Artsana, rozmawiamy o jego najbliższych wyzwaniach.

 

Anna Piskorska: W branży zabawek pracuje Pan już kilka dobrych lat. Zaczęło się od Granny, potem była Zielona Sowa, a obecnie – Artsana Poland. Co wyjątkowego jest w tej branży, dlaczego warto w niej pracować?

 

Krzysztof Kasprzak: Branża jest ciekawa, ale i wymagająca. Przede wszystkim z uwagi na wymagających konsumentów, jakimi są rodzice, i na małych odbiorców, ponieważ to oni finalnie decydują o tym, czy produkt odniesie sukces na rynku. Nie ukrywam, że ludzie z branży są wyjątkowi i że praca z nimi to czysta przyjemność. A ponieważ w pracy spędzamy połowę życia, ważne jest, kogo tam spotykamy.

 

Z pewnością lubi Pan wyzwania, skoro bez problemu odnajduje się Pan w każdym asortymencie naszej branży – grach, książkach czy, jak obecnie, zabawkach i artykułach dla dzieci od 0 do 3 lat. Jaki cel postawił Pan sobie w firmie Artsana?

 

Najważniejsze założenie na najbliższe lata to przede wszystkim rozbudowanie i powiększenie sieci dystrybucji, a tym samym – zwiększenie świadomości marki we wszystkich kanałach dystrybucji tych wyjątkowych produktów, jakimi są zabawki, akcesoria i kosmetyki marki Chicco.

 

Jaka interpretuje Pan hasło, które od zawsze towarzyszy marce: „Chicco – wszędzie tam, gdzie dziecko”?

 

Chicco to jedyna marka na świecie mająca w swojej bardzo szerokiej ofercie produkty wspomagające opiekę nad dzieckiem od urodzenia do 3 lat. Proponowane rozwiązania dla rodziców i dzieci dotyczą każdego obszaru opieki nad maleństwem: karmienia, uspokajania, higieny, snu, spaceru, podróży i zabawy. Na rynku polskim nie są jeszcze sprzedawane wszystkie kategorie produktowe marki – nie ma np. pieluch, odzieży i butów – ale sytuacja się rozwija.

Widać gołym okiem, że jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby rodziców i dzieci na każdym etapie szczęśliwej podróży, która zaczyna się w chwili, gdy w domu pojawia się maleństwo.

 

Marka Chicco to nie tylko zabawki – to również artykuły dziecięce. Który produkt z portfolio firmy jest Pana ulubionym?

 

Trudno wybrać konkretny produkt, ponieważ cały asortyment uważam za wyjątkowy. Kiedy już wydaje mi się, że wybrałem coś najbardziej wyjątkowego, zaraz przypominam sobie o kolejnej rzeczy, więc nie mógłbym zdecydować się na jedną. Produkty Chicco charakteryzują się wysokim zaawansowaniem technologicznym, są idealnie dostosowane do potrzeb dzieci i rodziców, przemyślane w każdym detalu. Wyróżniają się znakomitą jakością.

Bardzo podoba mi się koncepcyjne podejście do projektowania zgodnie z założeniami Chicco Growth Project – produkt rośnie razem z użytkownikiem, więc służy dziecku i rodzicom przez długi czas.

 

Co nowego pojawi się w najbliższym sezonie w ofercie Chicco?

 

Jak co roku będzie cała gama nowości w każdej kategorii. Nie chciałbym zdradzać szczegółów, ale produkty na pewno zaskoczą innowacyjnością i odpowiedzą na potrzeby związane z trendami, które obserwujemy na rynku naszych odbiorców. Poza tym firma już w czerwcu inwestuje w telewizyjną kampanię preparatów sezonowych, a na jesieni – oczywiście w kampanię zabawek.

 

Jakie problemy związane z branżą zabawkarską spędzają Panu sen z powiek?

 

Nie powiedziałbym, że coś spędza mi sen z powiek. Z uwagi na dużą dynamikę zmian – nie tylko na rynku zabawek – zastanawiam się, kiedy branża zabawkarska na dobre zagości na rynku księgarskim. Ciekawe, czy stanie się to już w tym roku i jak długo będzie trwała transformacja.

 

Nie samą pracą człowiek żyje, więc proszę powiedzieć, jak lubi Pan spędzać wolny czas.

 

Wolne chwile staram się spędzać jak najbardziej aktywnie i zawsze z rodziną.

 

 

Proszę dokończyć zdania:

·         Wolne chwile najchętniej spędzam… z moim czteroletnim synem.

·         Mam słabość do… włoskich marek.

·         Mój ulubiony film to… Gwiezdne wojny.

·         Moja ulubiona książka to… Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google?.

·         Cieszę się, gdy… mogę spędzić trochę czasu na nartach i cieszyć się wolnością.

·         Marzenie, które chcę zrealizować, to… podroż do Amazonii.

 

Dziękuję za rozmowę.

Anna Piskorska

Poprzedni

Magazyn „Scooby- Doo!” liderem na rynku magazynów dziecięcych

Następny

Bard, Carcassonne – nowa edycja

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Bard, Carcassonne – nowa edycja

Bard, Carcassonne – nowa edycja

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .