• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
piątek, 6 czerwca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

BIAŁO-CZERWONA LICENCJA POLSKIEGO ZWIĄZKU PIŁKI NOŻNEJ

16 września 2020
w Aktualności
Czas czytania:3 mins read
A A

 

Program licencyjny Polskiego Związku Piłki Nożnej to kolekcja produktów ze znakami towarowymi z rodziny PZPN oraz wizerunkami zawodników reprezentacji Polski. To propozycja dla kibiców piłkarskich, aby być jeszcze bliżej reprezentacji Polski, a dla producentów szansa na stworzenie wyjątkowych artykułów. PZPN od 2013 roku rozwija swój program licencyjny, stale współpracując z kilkunastoma licencjobiorcami. Dziś mając w portfolio prawie 500 produktów, dwa sklepy stacjonarne oraz jeden online stawiany jest jako wzorzec dla innych piłkarskich federacji europejskich. Harmonogram najbliższych meczów reprezentacji Polski zapowiada się niezwykle ciekawie, z ośmioma pojedynkami jeszcze w 2020 roku oraz przyszłorocznymi finałami mistrzostw Europy, w których na pewno wystąpi nasza drużyna.

 

 

Popularność piłki nożnej i reprezentacji Polski

 

 

Piłka nożna dziś to sport nr 1 Polaków, 48% dzieci w Polsce uprawia tę dyscyplinę, a 70% Polaków deklaruje, że to główna dziedzina sportu, którą się interesuje. Piłka nożna to sport nie tylko dla mężczyzn, identyfikujemy trend związany z tym, że kobieca odsłona tej gry zyskuje coraz większe zainteresowanie, 63% Polek deklaruje, że lubi i ogląda ten sport. Popularność tej dyscypliny to zasługa jej pozytywnego wizerunku oraz reprezentacji Polski, której kibicuje 87% Polaków (Kantar Media, 2019). Reprezentanci Polski, którzy odnoszą sukcesy na europejskich boiskach – Robert Lewandowski, Kamil Glik, Wojciech Szczęsny, Grzegorz Krychowiak, Piotr Zieliński, Arkadiusz Milik, Kamil Grosicki to tylko wybrane postaci, które dla młodych zawodników i zawodniczek są wzorem do naśladowania na boisku i w życiu codziennym.

 

 

 

 

Precyzyjne zasady i szeroki zakres licencji

 

 

Nabywając licencję PZPN, licencjobiorcy mogą posługiwać się na produktach logo Polska oraz rozpoznawalnym hasłem Łączy nas piłka, wizerunkami zawodników i zawodniczek reprezentacji Polski w jej oficjalnym stroju. Przedmiotem licencjonowania jest również wizerunek maskotki drużyny narodowej – Orła Bielika. Każdy z producentów otrzymuje dostęp do obszernej bazy zdjęć oraz portalu licencyjnego z materiałami graficznymi.
Licencjobiorcy PZPN tworząc produkty licencyjne podkreślają walory związane z wykorzystaniem piłki nożnej, charakteryzującej się wyjątkowymi wartościami, ideą rywalizacji, zdrowym trybem życia oraz zasadami fair play. Co więcej, znacząca medialność, rozpoznawalność oraz zaufanie do reprezentacji i jej zawodników to sposób na dotarcie do nowej, bardzo zaangażowanej, grupy odbiorców.
Warto podkreślić, że kolejne miesiące będą stały pod znakiem piłki reprezentacyjnej. Tylko do końca tego roku reprezentacja Polski mężczyzn rozegra aż osiem meczów, w tym zmierzy się z Holandią oraz Włochami w ramach Ligi Narodów UEFA. W przyszłym roku rozpocznie natomiast zmagania w eliminacjach do mistrzostw świata w Katarze oraz weźmie udział w finałach mistrzostw Europy, grając na pewno z Hiszpanią i Szwecją. Warto podkreślić, że awans na EURO 2020 to dla tej drużyny trzecia z rzędu promocja na międzynarodową imprezę piłkarską.

 

 

Bogata oferta, sprawdzona jakość i nieustanny rozwój

 

 

Poranna kawa w kubku z ulubionym zawodnikiem, a wieczorem rodzinne układanie puzzli z naszymi boiskowymi bohaterami? To wszystko możliwe dzięki produktom z wizerunkami reprezentantów Polski, które dostępne są w Sklepie Kibica Reprezentacji Polski (www.sklep.laczynaspilka.pl), dużych sieciach handlowych, stacjach benzynowych, księgarniach i punktach sprzedaży prasy. Katalog produktów licencyjnych to prawdziwy raj dla wszystkich kibiców reprezentacji Polski. Młodszych kibiców zainteresują artykuły szkolne, szaliki, kolorowanki, pościele, gry planszowe i karciane oraz karty i figurki kolekcjonerskie. Poza tym, dostępne są etui do telefonów, kubki, bidony, akcesoria komputerowe, wartościowe w treści książki oraz produkty spożywcze, w tym woda mineralna i lody licencyjne. Ofertę uzupełnia bogata kolekcja odzieży, z oficjalną koszulką meczową reprezentacji na czele.

 

 

Wszystkie produkty licencyjne PZPN oznaczone są odpowiednim znakiem z podpisem Oficjalny Produkt Licencyjny PZPN. Asortyment z taką notą to gwarancja najwyższej jakości oraz pewność, że powstały zgodnie ze standardami Polskiego Związku Piłki Nożnej. Trzystopniowa akceptacja produktów sprawia, że nasze produkty są sprawdzane pod wieloma względami: wizualnymi, użytkowymi oraz merytorycznymi. W 2016 roku Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) wyróżniła PZPN i program licencyjny nagrodą UEFA KISS Marketing Award w kategorii Najlepsze partnerstwo komercyjne. Dziś mamy przyjemność współpracować z prawie 20 licencjobiorcami, jednakże, z myślą o kibicach, stale staramy się powiększać skalę działania i budować nową ofertę. Więcej informacji o programie licencyjnym PZPN oraz zapytania odnośnie współpracy i tworzenia nowych produktów prosimy kierować na adres marketing@pzpn.pl.
Łączy nas piłka.

 

Poprzedni

Już 62% Polaków płaci zbliżeniowo. Firmy powinny POStawić na terminal

Następny

Wydłużone kontraktacje Rekman!

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Wydłużone kontraktacje Rekman!

Wydłużone kontraktacje Rekman!

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .