Cartoon Network, jeden z flagowych kanałów Turner Broadcasting System znany z emitowania nowoczesnych seriali komediowych i przygodowych, został liderem oglądalności kanałów dla dzieci w drugim kwartale 2014 roku. W okresie kwiecień-czerwiec 2014 stacja wygenerowała 0,84 TVR, osiągając 6,6% udziału w rynku. Dzięki temu wynikowi zajęła pierwsze miejsce w oglądalności kanałów dla dzieci w grupie widzów w wieku 4-15, którzy posiadają dostęp do telewizji kablowej i/lub satelitarnej. W czerwcu 2014 Cartoon Network było również najchętniej oglądaną stacją w grupie chłopięcej.
W drugim kwartale roku Cartoon Network odnotował wzrost udziału w rynku na poziomie 23% w grupie 4-15 w porównaniu z okresem styczeń-marzec 2014. Od początku roku stacja utrzymuje też silną pozycję w grupie chłopięcej, w której od stycznia do czerwca 2014 zajmowała pierwsze miejsce w słupkach oglądalności. W porównaniu z drugim półroczem 2013 r. (01.07.2013-31.12.2013) Cartoon Network zanotował w grupie widzów chłopcy 4-15 13% wzrost udziału w rynku.
Wzrost wyników oglądalności Cartoon Network to efekt inwestycji Turnera w ofertę programową stacji. W drugim kwartale 2014 r. na antenie zadebiutował najnowszy serial komediowy produkcji Cartoon Network pt. „Wujcio Dobra Rada” i pojawiły się nowe odcinki seriali o przygodach superbohaterów: „Ben 10: Omniverse”, „Młodzi Tytani: Akcja!” oraz premierowe „Kroniki Xiaolin”. Dodatkowo fani seriali komediowych mogli zobaczyć piąty sezon animowanego reality show z serii „Totalna Porażka” i nowe odcinki nagrodzonego Emmy Award „Zwyczajnego serialu”.
Cartoon Network to kanał dla dzieci w wieku od 6-12 lat słynący z prezentowania współczesnych, nowatorskich i dynamicznych seriali animowanych, pełnych humorystycznych i sympatycznych postaci. Do najpopularniejszych produkcji stacji należą „Niesamowity świat Gumballa”, który w pierwszym kwartale 2014 roku obejrzało 115 milionów widzów na całym świecie, „Pora na przygodę” obejrzana przez 132 miliony widzów, „Zwyczajny serial” obejrzany przez 109 milionów widzów i „Ben 10: Omniverse”, który dotarł do 64 milionów widzów.