• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
środa, 17 września, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Trwają przygotowania do Targów RetailShow

22 sierpnia 2014
w Aktualności
Czas czytania:3 mins read
A A

Trwają przygotowania do V Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2014, które odbędą się 19 i 20 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Modelowy Sklep, który został zaprojektowany w oparciu o światowe trendy, będzie znajdował się w centralnym punkcie hali. Z kolei towarzyszący targom konkurs „Innowacje Handlu 2014” wyłoni najnowocześniejsze produkty branży handlowej.

Targi RetailShow to największe wydarzenie branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Firmy zaprezentują tam najnowsze produkty i rozwiązania niezbędne do wyposażenia i aranżacji placówek handlowych. Wystawcy będą mieli możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów z osobami zarządzającymi w sieciach handlowych: spożywczych, odzieżowych, RTV/AGD, budowlanych i wyposażenia wnętrz, drogeryjnych i salonikach prasowych, a także sieciach sklepów przy stacjach paliw. Targi odwiedzają także osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, zarządcy i najemcy centrów handlowych, przedstawiciele firm dostarczających wyposażenie dla sklepów oraz lokalni dystrybutorzy.

Od regałów po aromamarketing – wszystko dla sklepów

Targi RetailShow umożliwiają producentom i dystrybutorom dotarcie z ofertą do szerokiego grona branżowych klientów. Wystawcy zaprezentują oświetlenie oraz pełen wachlarz mebli: od regałów sklepowych, mebli chłodniczych i magazynowych, po meble dla butików, a także kasy, wagi, oprogramowanie dla handlu, czytniki i drukarki kodów kreskowych, drukarki fiskalne oraz systemy zabezpieczeń, kontroli dostępu i obsługi płatności. Poza tym dostępne będą systemy komunikacji bezprzewodowej i mobilnej, lojalnościowe, geolokacyjne, liczenia klientów, a także digital signage. Odwiedzający będą też mogli dokonać przeglądu oferty wystawców w zakresie wyposażenia sklepów: od wózków sklepowych i magazynowych, boksów kasowych, poprzez systemy prowadzenia klienta, klimatyzację i wentylację, systemy parkingowe, materiały POS i display, systemy identyfikacji wizualnej, po aroma- i audiomarketing, merchandising i systemy franczyzowe. Obecni będą producenci i dystrybutorzy systemów informatycznych dla branży handlowej w obszarach zakupów, sprzedaży, marketingu, logistyki czy księgowości, jak też rozwiązań sprzedażowych za pomocą kanałów e-commerce & mobile.

Modelowy Sklep – nowości produktowe i światowe trendy w projektowaniu

Pośrodku hali wystawienniczej zlokalizowany będzie Modelowy Sklep (The Perfect Store) o powierzchni 200 mkw. W realnych warunkach pokazane zostaną rozwiązania konkurencyjnych firm, które potencjalni nabywcy będą mogli od razu porównać. Dla wystawców to okazja do praktycznego zaprezentowania produktów oraz bezpośredniej rozmowy z klientem.

Nowościami w tegorocznym Modelowym Sklepie będą: stoisko samoobsługowe z kawą i miejscem do odpoczynku, punkt „food to go”, regały systemowe i ekspozytory dla wybranych produktów oraz usługi komplementarne, tj. Lotto, punkt dystrybucji paczek i kart podarunkowych. W Modelowym Sklepie zaprezentowane będą także najnowsze systemy fiskalne, ważące, systemy płatności, zabezpieczeń, analizy ruchu, POS oraz rozwiązania oświetleniowe.

Modelowy Sklep to również okazja do przyjrzenia się najnowszym światowym trendom w projektowaniu powierzchni handlowych. Autorka projektu, Ewa Gawroniak-Olejniczak z firmy Ego-Studio, podkreśla, że w tegorocznej aranżacji zostaną wykorzystane naturalne materiały wykończeniowe. Odpowiednio połączone z innymi elementami wystroju, np. oświetleniem i grafiką, pomogą stworzyć atmosferę sprzyjającą zakupom. – W Modelowym Sklepie pokażemy jak ważne jest pierwsze wrażenie przy wejściu oraz jak poprzez aranżację sklepu budować pozytywne relacje z klientem. Podpowiemy także jak wyeksponować poszczególne działy w sklepie o małej powierzchni – zachęca projektantka.

Konkurs „Innowacje Handlu 2014”

Targom RetailShow towarzyszy konkurs „Innowacje Handlu 2014”. Wyłoni on najlepsze urządzenia, produkty i usługi w 11 kategoriach: systemy i technologie IT; projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych; oświetlenie, kasy fiskalne i wagi; drukarki, skanery, kolektory, POS; programy lojalnościowe; e-commerce & mobile; ochrona i systemy zabezpieczeń; systemy marketingowe, POS i digital signage; systemy franczyzowe dla handlu oraz logistyka i magazyn. Laureaci będą mogli posługiwać się logotypem „Innowacja Handlu 2014”, a także dokonać prezentacji nagrodzonych produktów podczas Retail Innovations Theatre, który odbędzie się drugiego dnia targów. Firmy zainteresowane udziałem w konkursie mogą zgłaszać się do 30 września br.

Informacje praktyczne

V Targi RetailShow odbędą się w dniach 19-20 listopada 2014 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska Sp. z o.o. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów.

Poprzedni

Adam Tutajewski z firmy Polex

Następny

Minionki w Gandalfie

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Minionki w Gandalfie

Minionki w Gandalfie

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .