Już 16 lutego rozpoczną się największe targi zabawek w Stanach Zjednoczonych – American International Toy Fair, impreza potrwa do 19 lutego.
–
Dziesiątki tysięcy gości, którzy odwiedzą imprezę będą mogli nacieszyć oczy
produktami zaprezentowanymi na największej wystawie jaka zapowiada się od 111 lat naszej pracy – powiedział
Marian Bossard , wiceprezes Toy Industry Association (TIA), instytucji, która
jest właścicielem i zarządcą targów.
W porównaniu z ubiegłoroczną
edycją już widać zdecydowane przyrosty. W analogicznym czasie odnotowano 10
procentowy wzrost rejestracji mediów, 6
proc. więcej handlowców, a handlowców spoza USA zarejestrowało się aż 18
proc. więcej niż w tym samym czasie rok wcześniej. Organizatorzy zakładają, że
na targach zobaczymy aż 150 tys. zabawek, gier i produktów rozrywkowych dla
dzieci i młodzieży zaprezentowanych przez tysiąc firm biorących udział w
imprezie. – Rejestracja handlowców pokazała, że mamy bardzo dobry start, z 6200
nabywcami z 75 krajów już zarejestrowanymi do udziału w imprezie – powiedział
Joan Wyche, dyrektor TIA ds. relacji z odwiedzającymi. Swój udział potwierdziły
również największe sieci handlowe, m. in. Toys'R'Us, CVS, Walmart, Disney
Store, Target, K-Mart, Hobby Lobby, Amazon, Apple czy Barnes&Noble.
Na
targach obecni będą wszyscy kluczowi licencjodawcy: Disney, Warner Brothers,
American Greetings, Sony, Sesame Street, Nickelodeon, WWE i ESPN. Oprócz
stricte handlowego charakteru targów na bogato zapowiada się również program
szkoleń, seminariów i paneli, łączących cały międzynarodowy biznes.