15-16 kwietnia wiodąca na rynku księgarskim hurtownia Ateneum zaprosiła swoich klientów na kontraktacje na sezon back-to-school i Dzień Dziecka.
Rynek księgarski stając przed dylematem w jaki sposób ratować księgarnie, szuka nowych możliwości rozwoju. Naturalnym kierunkiem wydaje się zatem poszukiwanie nowego asortymentu, który pozwoli na oferowanie nowych produktów stałym klientom oraz pozyskanie nowych. Ateneum, które na swoje kontraktacje zaprasza dwa razy do roku, w sezonie wiosennym umożliwiło zamawianie oferty z segmentu papier-biuro-szkoła a także gier i zabawek.
Na targach można było zapoznać się z ofertą nowych firm, które to właśnie Ateneum zaufały i tam debiutowały jako wystawcy na kotraktacjach hurtowych. Jedną z nich była firma Smykałka, która oferuje produkty typu DIY (z ang. do it yourself) – zrób to sam. Produkty Smykałki to zestawy do samodzielnego wykonania maskotki, torebki, czy poduszki. Stonowana kolorystyka i wzory, które zachęcą do robótek ręcznych nie tylko dziewczynki.
Na Ateneum postawiła także TVP. Stoisko z ofertą wydawnictw telewizji było także okazją do zapoznania się z asortymentem gier, zabawek, akcesoriów, które powstały na licencji Telewizji Polskiej tj. Alternetywy 4, Rodzinka.pl, 07 zgłoś się, czy Czterej pancerni i pies.
Warto też podkreślić, iż Ateneum dba o edukację swoich klientów. Równolegle do części wystawienniczej była sesja wykładów poświęcona m.in. omnichanel.
Dla odreagowania Organizatorzy zaplanowali uroczystą kolację z koncertem Mai Hyży, która jako matka z przyjemnością zapoznała się z ofertą wystawców drugiego dnia kontraktacji. Tego też dnia firma Tactic zaprosiła uczestników na turniej Molkky, zabawy, która nie tylko integruje, ale też i intryguje.
Więcej o wydarzeniu w Ateneum, już w majowym wydaniu magazynu Świata Zabawek.