• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
wtorek, 8 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

ATOM Trefl Sopot drugą sportową marką w Polsce!

21 lipca 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

ATOM Trefl Sopot został uznany 2. sportową marką roku w II edycji konkursu The Champ Awards – polskie kampanie sportowe. Dwukrotne mistrzynie Polski w zestawieniu ustąpiły jedynie klubowi piłki ręcznej VIVE Targi Kielce, a jednocześnie wyprzedziły piłkarską Legię Warszawa.

Założeniem i ideą przedsięwzięcia The Champ Awards jest pomoc w rozwoju polskiego sportu, połączenie biznesu ze sportem w celu zwiększenia nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport oraz nagrodzenie wszystkich, którzy w okresie 12 miesięcy trwania edycji konkursu przyczynili się do promocji sportu i rekreacji. Biorąc pod uwagę wszystkie te aspekty ATOM Trefl Sopot został uznany drugą marką w Polsce spośród klubów sportowych i wszystkich dyscyplin. Przed rokiem w tej kategorii zwyciężyła PGE Skra Bełchatów, wyprzedzając cztery kluby piłki nożnej.

– Takie wyróżnienia to miła informacja dla każdego, kto jest częścią ATOMu Trefla Sopot. W klubie zawsze mówimy, że stanowimy kolektyw łącznie z drużyną, że chcemy działać spójnie i dlatego cieszymy się, że zostało to docenione i dostrzeżone. Pracujemy ze świetnymi i profesjonalnymi sportowcami, mamy bardzo dobry skład personalny w klubie i ta współpraca z roku na rok wygląda coraz lepiej. Gdyby nie to, ciężko byłoby wypracować sukces klubu. Tymczasem takie wyróżnienia mówią same za siebie i to bardzo mnie cieszy, bo oznacza, że zmierzamy w dobrym kierunku – mówi prezes klubu, Roman Szczepan Kniter.

– Cieszę się, że idziemy śladem największych klubów. Trzeba też zwrócić uwagę na to, w jakim gronie znalazł się nasz klub. Piłka ręczna jest w kraju sportem bardzo popularnym ze względu na kwalifikację reprezentacji do największych imprez międzynarodowych. Piłka nożna z kolei to „religia”. My wyprzedziliśmy klub piłki nożnej i znaleźliśmy się za piłką ręczną pomimo braku sukcesów kadry siatkarek. To bardzo wyraźny sygnał, że praca, jaką wkładamy w popularyzację siatkówki kobiecej w Polsce, jest zauważalna i to bardzo nas cieszy i napędza do dalszych działań – mówi Agata Benesz, kierownik działu marketingu w ATOMie Treflu.

Poprzedni

Wózek plażowicza

Następny

Warner Bros. nawiązuje współpracę z My Brand Email

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Warner Bros. nawiązuje współpracę z My Brand Email

Warner Bros. nawiązuje współpracę z My Brand Email

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .