Grupa Carrefour zapowiedziała, że zamierza otworzyć w Belgii swój pierwszy „hipermarket przyszłości”, wyposażony w nowe technologie i dostosowany do potrzeb sprzedaży w modelu omni-channel. Nowy market ruszy prawdopodobnie jesienią, a jego lokalizację poznamy za kilka miesięcy.
Carrefour przedstawił jednak osiem założeń, które składają się na tę wizję. Są to: ultranowoczesne doświadczenie zakupowe, wykorzystanie internetu, szeroki wachlarz dostępnych produktów, innowacyjne usługi, dostosowanie do każdego typu klienteli, prostota, niskie ceny, bardzo atrakcyjne zniżki oraz zrównoważone podejście. Nad nowym projektem dla Carrefoura pracował będzie stały zespół 12 ekspertów oraz 500 menedżerów mających doświadczenie w prowadzeniu sklepów tej sieci.
Carrefour otworzył już supermarket nowej generacji w podparyskim Villeneuve-la-Garenne. Nazywany jest on „podłączonym sklepem” (ang. „connected store”), ponieważ realizuje koncepcję złączenia świata wirtualnego z rzeczywistym.
Źródło: dlahandlu.pl