W kwietniu kanał Cartoon Network zajął pierwsze miejsce wśród kanałów dziecięcych oglądanych przez widzów w wieku 4-15. Stacja wygenerowała 0,98 TVR, osiągając tym samym 7,2% udziału w grupie widzów w wieku 4-15, która posiada dostęp do telewizji kablowej i/lub satelitarnej. Cartoon Network odnotował również znaczny wzrost udziału w grupie dziewczęcej (4-15), o 117% w zestawieniu z zeszłym rokiem.
W porównaniu z kwietniem zeszłego roku TVR Cartoon Network wzrosło o 23%, a udział w rynku w grupie 4-15 o 31%. Cartoon Network odnotował również znaczny wzrost udziału w grupie dziewczęcej (4-15), o 117% w zestawieniu z zeszłym rokiem. Przez cały 2013 rok stacja była również najchętniej oglądanym kanałem w grupie chłopięcej (7,7% udziału, chłopcy 4-15 C/S homes) i utrzymuje tę pozycję w 2014 roku (7,7% udziału, chłopcy 4-15 C/S homes styczeń – kwiecień). Wśród pięciu najchętniej oglądanych seriali Cartoon Network w kwietniu znalazły się takie komedie jak: wielokrotnie nagradzana europejska produkcja Turnera „Niesamowity świat Gumballa”, „Angelo rządzi”, „Looney Tunes Show” oraz przygodowe animacje „Co nowego u Scooby’ego?” i oryginalna produkcja CN „Pora na przygodę”.
Regularny wzrost wyników oglądalności Cartoon Network to efekt inwestycji Turnera w ofertę programową i wprowadzenia nowego układu ramówki, w którym poranki wypełnione są serialami komediowymi takimi jak „Angelo rządzi”, „Tom i Jerry”, „Garfield Show”, „Looney Tunes Show”, popołudniami pojawia się więcej seriali przygodowych z elementami akcji oraz komedii m.in. „Jeźdźcy smoków”, „Scooby-Doo! I brygada detektywów”, „Niesamowity świat Gumballa” i „Ben 10: Omniverse”, natomiast wieczorem widzowie mogą oglądać tak kultowe seriale dla starszych dzieci jak „Pora na przygodę” czy „Zwyczajny serial”. Nowe podejście do układu programu stacji to wynik szerokiego badania przeprowadzonego przez Turnera we wrześniu 2013 roku, w którym stacja badała postawy i trendy, które wpływają na życie polskich dzieci, by lepiej dopasować się do ich potrzeb. Wprowadzenie nowego układu ramówki zostało wsparte szeroką kampanią wizerunkową ukazującą potęgę przyjaźni i wyobraźni.