W 2014 roku planowane jest znaczne poszerzenie sieci salonów pod marką Wójcik. Pierwszy kwartał zakończył się 3 otwarciami w Polsce. Z początkiem roku uruchomione zostały sklepy w Inowrocławiu, w Płocku oraz w Lublinie. Do końca roku firma planuje jeszcze co najmniej 7 otwarć.
Ze względu na bardzo duże zainteresowanie marką Wójcik przez franczyzobiorców, firma zamierza rozszerzyć tą część biznesu w najbliższym czasie. Jak podkreśla Marek Szostak, ekspansja marki jednocześnie ukierunkowana jest na rynki zagraniczne. – Widzimy bardzo duży potencjał rozwoju zarówno w Europie Wschodniej, jak i Zachodniej. Ostatnio otworzyliśmy butiki w Londynie, Pradze i we Lwowie. Ponadto jesteśmy obecni w kilkudziesięciu sklepach mono i multibrandowych na terenie Rosji i Ukrainy. W najbliższych latach planujemy kolejne otwarcia naszych sklepów w Rumunii, Francji, Włoszech, Niemczech. Jesteśmy na etapie rozmów z naszymi partnerami biznesowymi w tych krajach. Otwieramy się na Europę Zachodnią i w perspektywie najbliższych 2 lat zamierzamy poszerzyć swoją obecność w Europie – zapowiada dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group.
Jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się kanałów dystrybucji marki Wójcik jest firmowy sklep internetowy. – Każdego roku zainteresowanie klientów zakupami przez internet wzrasta. Zamierzamy w tym roku otworzyć się również na Europę Zachodnią, jeśli chodzi o sprzedaż on-line. Przeprowadzone przez nas badania rynku oraz docierające sygnały od klientów jednoznacznie wskazują, iż istnieje bardzo szeroki rynek na zachodzie, na którym możemy z powodzeniem zafunkcjonować. Jesteśmy na etapie przygotowywania się do wejścia z dystrybucją na rynki zachodnie. Planujemy pod koniec tego roku lub na początku przyszłego umożliwienie zakupów przez internet naszym klientom z Wysp Brytyjskich, Niemczech, Czech, Słowacji, Szwecji, Danii, Finlandii, Włoch – mówi Marek Szostak.
Źródło: galeriehandlowe.pl