W tym roku firma Simba Toys zrezygnowała z jednego dnia targowego dla swoich klientów, a postawiła na dni otwarte, które rozpoczęły się 18 marca. W tym czasie kontrahenci firmy mogli przyjeżdżać do warszawskiego showroomu wraz ze swoimi klientami i na spokojnie zapoznać się z szeroką ofertą firmy na Gwiazdkę 2014.
Nowości
W tym roku do oferty firmy weszły figurki Flowee, które podczas dni otwartych cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających. Flowee to 12 figurek, które przeobrażają się w przepiękne kwiaty. Do każdej figurki dołączona jest platforma do tańca. Promocja produktu zostanie wsparta reklamą telewizyjną już w kwietniu.
W tym sezonie Simba stawia również na serię YooHoo& Freinds, w której znajdziemy 26 flokowanych figurek do kolekcjonowania.
Nie można zapomnieć o kreatywnej serii Color Me Mine, w skład które wchodzą plecaki, torby i piórniki do własnoręcznego kolorowania. W tym sezonie seria została poszerzona o dwie bardzo dobrze sprzedające się licencje – Myszka Minnie i Wioletta. Color Me Mine zostanie wsparta reklamą TV przed Dniem Dziecka.
Wśród nowości Simby znajdziemy nową wersje kolorystyczna kultowego już Squapa. Wiosną będziemy mogli grać biało-niebieskim Squapem 2, w zestawie znajdziemy 2 squapy oraz 3 piłki, każda z nich wykonana jest z innego tworzywa, dzięki czemu osiągnie różną prędkość.
Od kwietnia do grudnia Simba wesprze 20 produktów kampaniami telewizyjnymi.
Smoby
W 2014 roku nastąpiła również zmiana w dystrybucji marki Smoby. Od początku roku dystrybutorami Smoby są trzy firmy: M&Z, Nova (Brykacze) oraz Rekman.