Biznes

Millenialsi i Pokolenie Z zmieniają rynek FMCG. Jak mówić do młodego konsumenta?

Co piąta osoba z Pokolenia Z i Millenialsów regularnie kupuje zdrową, ekologiczną żywność. 75 proc. z nich motywuje dbanie o zdrowie swoje i swoich bliskich. Co ciekawe, blisko połowa jest skłonna wydać więcej środków finansowych na eko posiłki, ponieważ – ich zdaniem – są przyjazne środowisku naturalnemu. Jak mówić do młodego konsumenta? Jakimi kanałami komunikować się z miłośnikami...

Więcej

Nastroje w handlu najlepsze w tym roku. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Dane M/platform z czerwca 2022 wskazują na wzrost obrotów w sklepach handlu tradycyjnego o 8,1% w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. Przy jednoczesnym spadku liczby kupowanych produktów o 5,9% i mniejszej liczbie wizyt o 4,3% oznacza to, że nadal kupujemy mniej, płacąc zdecydowanie więcej niż przed rokiem. Wśród prowadzących małe i średnie sklepy detaliczne nastroje są jednak pozytywne,...

Więcej

Sprzedaż kredytów dla mikrofirm w maju 2022 r. Newsletter BIK – Mikroprzedsiębiorcy

W maju 2022 r., w porównaniu do maja 2021 r., banki udzieliły mniej kredytów mikroprzedsiębiorcom zarówno w ujęciu liczbowym (-14,6%), jak i wartościowym (-14,4%). W okresie pierwszych pięciu miesięcy 2022 r. liczba udzielonych kredytów w porównaniu z analogicznym okresem 2021 r. spadła o (-9,0%), a wartość o (-3,9%). Na 11,2 tys. kredytów udzielonych mikroprzedsiębiorcom w maju br., 5,3...

Więcej

Jak rozkochać pracownika w firmie? 6 wskazówek dla organizacji, które pomogą zwiększyć zaangażowanie personelu

Aż 43% organizacji zamierza powiększyć swoje zespoły w I kwartale 2022 roku. W dobie rekordowo wysokiego niedoboru talentów przyciągnięcie i utrzymanie pracowników dysponujących odpowiednimi kwalifikacjami nie jest jednak zadaniem łatwym. Wzrastająca liczba ofert pracy we wszystkich sektorach gospodarki wraz z obserwowaną na rynku intensywną rywalizacją o kadry zachęcają pracowników do poszukiwania nowych możliwości zawodowych. Co w tej sytuacji...

Więcej

Produkcja przemysłowa: co trzecia firma chce zatrudniać nowych pracowników, co trzynasta redukować etaty

Według danych raportu „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia”, przedstawiającego plany rekrutacyjne polskich pracodawców, 37% firm chce od lipca do września rekrutować nowych pracowników. Redukcje etatów w tej branży planuje co trzynasta firma, natomiast co druga deklaruje, że pozostawi liczbę pracowników na niezmienionym poziomie. Prognozy zatrudnienia polskich pracodawców produkcji przemysłowej utrzymują się na wysokim i optymistycznym poziomie. To zapowiedź dalszych...

Więcej

Firmy akceptują sankcje wobec Rosji, ale mają coraz mniejszą tolerancję dla braku płatności

Ponad 80 proc. mikro, małych i średnich firm opowiada się za wprowadzeniem sankcji gospodarczych na Rosję i Białoruś – wynika z badania sektora MŚP dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor, przeprowadzonego po dwóch miesiącach wojny. Sektor MŚP popiera ograniczenia, mimo przekonania o tym, że może się to niekorzystnie przełożyć na biznes. Już teraz bezpośredni negatywny wpływ na swoje działanie...

Więcej

Pieniądze znowu najważniejsze dla pracowników. Elastyczność i inne benefity schodzą na dalszy plan

Pandemia miała zmienić na stałe piramidę potrzeb pracowników i wyróżnić m.in. elastyczność. Obecna sytuacja społeczno-gospodarcza szybko to zweryfikowała. Inflacja i rosnące koszty życia powodują, że nie chcemy kilku dni pracy zdalnej w tygodniu, tylko podwyżek, które dogonią coraz wyższe ceny. Eksperci Personnel Service podkreślają, że dla wyższego wynagrodzenia jesteśmy też gotowi zmienić pracę. To rodzi jednak duży problem. Z raportu...

Więcej

E-handel nie wyprze tradycyjnego. Zakupy stacjonarne w 5 lat urosną o 10,5 proc.

Handel internetowy dynamicznie rozwinął się w pandemii, ale ten tradycyjny też nie odpuszcza. Z prognoz Euromonitor International wynika, że sprzedaż stacjonarna zwiększy się o 10,5 proc. do 2026 roku. Sieci handlowe, żeby zatrzymać klientów, testują nowe formaty sprzedaży oraz pokazują dbałość o środowisko. Zyskują ulice handlowe, za to buduje się mniej centrów. W pierwszym kwartale 2022 r. do...

Więcej
Strona 2 z 5 1 2 3 5

Produkty

Aktualności

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.