Strategia sprzedaży eksportowej spółki Komex SA, właściciela marki
5.10.15., zakłada dalszą ekspansję w Europie Wschodniej. W samej Rosji
otwarte są już 4 sklepy monobrandowe, a w ostatnich tygodniach
uruchomiony został sklep w Soczi. Do końca roku, firma planuje jeszcze 2
nowe otwarcia, w tym pierwszego sklepu w stolicy Białorusi.
Rozwój sprzedaży poza Polską to również sprzedaż do pozostałych krajów takich jak Bułgaria, Mołdawia czy Gruzja. –
Mamy już wiele planów na rok 2014.
Cały czas pojawiają się nowe interesujące rynki, na których aktywnie
rozmawiamy z nowymi partnerami biznesowymi – mówi Marek Czupryna,
prezes zarządu Komex SA. W tym roku w Polsce otwarte zostały 34 sklepy
5.10.15., a w planach jest kolejnych 5. Spółka stawia na ekspansję w
kraju przede wszystkim za pomocą franczyzy.
Mamy już wiele planów na rok 2014.
Cały czas pojawiają się nowe interesujące rynki, na których aktywnie
rozmawiamy z nowymi partnerami biznesowymi – mówi Marek Czupryna,
prezes zarządu Komex SA. W tym roku w Polsce otwarte zostały 34 sklepy
5.10.15., a w planach jest kolejnych 5. Spółka stawia na ekspansję w
kraju przede wszystkim za pomocą franczyzy.