Z początkiem 2015 r. portfolio Action S.A. poszerzyło się w segmencie zabawek. Spółka podpisała umowę dystrybucyjną z Hasbro, która obejmuje całą ofertę jednego z największych producentów gier i zabawek dla dzieci na świecie. Dla spółki Action jest to kolejny krok w kierunku wzmocnienia swojej pozycji w branży artykułów dziecięcych.
Portfolio produktowe Action S.A. zostało powiększone o cały asortyment amerykańskiej spółki Hasbro, zawierający m.in.: zabawki kreatywne, lalki, pluszaki, gry planszowe i elektroniczne oraz akcesoria sportowe do zabawy na zewnątrz. Producent dysponuje produktami pod znanymi markami, takimi jak: Disney, Star Wars, Transformers, My Little Pony, Furby, Monopoly, Play-Doh itd. – Jesteśmy przekonani, że współpraca z Action S.A. wzmocni pozycję brandów Hasbro na rynku polskim, w obszarze aktualnej dystrybucji naszych produktów, jak również pozyskania i dotarcia do nowych odbiorców – powiedział Robert Kuczyński, dyrektor handlowy Hasbro Polska. – Najnowsza umowa to kolejny krok rozwijający u nas segment artykułów dziecięcych. Rozszerzenie naszej oferty o gry i zabawki umożliwia dotarcie do zupełnie nowej grupy klientów i wzmocnienie pozycji na polskim rynku poza segmentem IT, RTV/AGD i Telecom. Wciąż poszukujemy nowych obiecujących branż, które gwarantują nam dalszy rozwój biznesu. Artykuły dla dzieci to dla nas duży potencjał, dlatego wciąż chętnie będziemy rozwijać swoją działalność w tym zakresie – mówi Sławomir Harazin, wiceprezes Action S.A.
W ofercie Action znajdują się już m.in. renomowane foteliki samochodowe marki Dino oraz zabawki takich producentów, jak: Lego, Little Tikes, Carrera.