• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
środa, 13 sierpnia, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Firma Distri wprowadza biżuterię CHARM IT | 04.04.2012 r.

20 maja 2014
w Aktualności
Czas czytania:4 mins read
A A

Firma
DISTRI, wyłączny Przedstawiciel w Polsce firmy High IntenCity Corp.
od 1 marca 2012 r. wprowadza na polski rynek nową markę, znaną już
w wielu krajach na świecie –
biżuterię
CHARM IT.
 
Produkt dedykowany jest dziewczynkom w wieku 5-15 lat.

Błyszczące
bransoletki i urocze, wymienne zawieszki, tworzą oryginalną i
niepowtarzalną biżuterię, która zachwyca nie tylko dziewczynki,
ale również Ich Mamy! Wystarczy tylko wybrać – każda zawieszka,
to inny styl i charakter, to symbol: przyjaźni, zainteresowań,
mody, uczuć…
 
Zawieszki charms, można zestawiać na wiele sposobów, dowolnie
komponując indywidualną biżuterię.

Ofertę
CHARM IT stanowią: bransoletki w trzech opcjach i trzech
przedziałach cenowych, tj. bransoletki zwykłe bez dodatkowych
elementów oraz bransoletki w których ogniwa zestawione są
z bardzo efektownymi elementami ozdobnymi oraz zawieszki
(charms) w 36 wzorach w tym wzory na licencji Disney.
Wybrane
wzory zawieszek CHARM IT posiadają oryginalne funkcje – są
zawieszki otwierane, zawieszki na zdjęcie, zawieszki świecące w
ciemności, jak również zawieszki z ruchomymi elementami.

Biżuteria
CHARM IT jest już dostępna na wielu rynkach, m.in. w Stanach
Zjednoczonych, Kanadzie, Japonii i oczywiście w Europie (Hiszpania,
Francja, Włochy, Węgry, Czechy, Niemcy, Austria i wiele innych).
 

Biżuteria
na wymagającym amerykańskim rynku została nie tylko zauważona,
ale również doceniona – w 2011 rynku CHARM IT zdobyło nagrodę w
kategorii „Najlepsze akcesoria dla dziewczynek” przyznawanej
przez Magazyn „Earnshaw’s”.

Producentem
biżuterii CHARM IT jest
High
IntenCity Corp., firma rodzinna z 19-letnim doświadczeniem, która
doskonale wyczuwa obowiązujące na rynku trendy i w zgodzie z nimi
tworzy produkty perfekcyjnie trafiające w gust młodszych
dziewczynek, jak i nastolatek. Produkty firmy High IntenCity Corp.
wyróżnia znakomite wzornictwo, ale i ogromna dbałość w
odniesieniu do jakości. Biżuteria CHARM IT wykonana jest ze stali
chirurgicznej. Nie zawiera chromu i niklu.
Spełnia
wymogi: the Consumer Product Safety ImprovementAct (CPSIA) i the
European Union’s EN 71 PART 3 (HEAVY METALS).

Firma
DISTRI wprowadzając markę CHARM IT na polski rynek przywiązuję
ogromną rolę do systemu ekspozycyjnego w punkcie sprzedaży. Sklepy
wyposażane są w specjalny ekspozytor umożliwiający efektowne
zaprezentowanie oferty zawieszek i bransoletek. Ekspozytor jest
bardzo funkcjonalny, a przy tym buduje wizerunek CHARM IT,
jako produktu markowego i zapewnia skutecznie rozpoznawalność tej
linii pośród innych, dostępnych w sklepie produktów.

Produkt
markowy wymaga również odpowiedniego opakowania, dlatego sklepy
zostają wyposażone w specjalne torebeczki na zawieszki i
bransoletki z logo CHARM IT.

W
linii znajdują się ponadto specjalne zestawy prezentowe w
eleganckim pudełku, którego zawartość stanowią 1 bransoletka
oraz 3 zawieszki. Każdy zestaw, to inny temat przewodni i tak w
ofercie znajdują się np. zestawy „Kocham taniec”, „Na zawsze
przyjaciele”, „Happy Birthday”, „Promyk lata” i
wiele innych.

Sklepy
prowadzące sprzedaż biżuterii CHARM IT zyskują nie tylko ciekawy
produkt do oferty, ale również tak ważną w handlu lojalność
Klienta. Koncept charms zakłada bowiem, że zawieszki na bransoletce
dziewczynka zestawia wciąż od nowa, stosownie do tego,
jak
zmieniają się Jej uczucia i nastrój, a to z kolei
gwarantuje powtarzalność wizyt w sklepie w celu nabycia coraz to
nowych wzorów zawieszek.

Marka
CHARM IT wymaga aktualnie popularyzacji na rynku polskim, ale zadanie
jest o tyle łatwiejsze, że koncept produktu jest powszechnie znany
i zyskał już akceptację konsumentów. Zadaniem Działu Marketingu
firmy DISTRI jest zatem nie tyle „zaszczepienie” idei, co
poinformowanie dziewczynek i Ich mam, że fantastyczna biżuteria z
kategorii charms jest już dostępna na polskim rynku także w wersji
dedykowanej specjalnie dziewczynkom i nastolatkom w wieku 5-15 lat. W
tym celu podjęte zostaną działania z zakresu public relations,
akcje promocyjne w Internecie, powstanie również strona internetowa
CHARM IT w wersji polskiej.

Firma
DISTRI zaprasza do współpracy sklepy z zabawkami, sklepy prezentowe
oraz inne placówki z artykułami dla dzieci i
nastolatków. Marka CHARM IT otwiera nowe możliwości w handlu,
które warto wykorzystać!

Poprzedni

Gra „Faras”

Następny

Children Fashion Cologne

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Children Fashion Cologne

Children Fashion Cologne

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .