Pod koniec lutego (dokładnie 28.02) czeka nas premiera pełnometrażowego filmu “Sponge Bob: na suchym lądzie”. Przez cały miesiąc żółte produkty z sympatyczną gąbką będą promowane w telewizji i na półkach sklepowych. Najważniejsze akcje to:
– „Żółte przygody” w TV Nickelodeon i TV Puls – w lutym pojawi się jeszcze więcej odcinków i maratonów (serii odcinków) serialu.
– Eventy ze Spongebobem i zabawy z dziećmi w centrach handlowych:
Gdańsk – Galeria Bałtycka – 25.01;
Lublin – Plaza – 31.01;
Katowice – Galeria Katowicka – 1.02;
Łódź – Manufaktura – 7.02;
Warszawa – Arkadia – 8.02;
Kraków – Bonarka – 21.02;
Poznań – Malta – 22.02.
– Wzmożona promocja marki w sklepach, m.in. w sieci spożywczej Alma.
Firma Tactic jest dystrybutorem gier opartych na tej licencji.