• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
piątek, 27 czerwca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

II edycja Kids & Family Marketing Day

16 lutego 2014
w Aktualności
Czas czytania:4 mins read
A A

16 kwietnia 2014 roku w hotelu Sound Garden w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji Kids & Family Marketing Day.

Tematyka spotkania:

Panel 1


ANALIZA ZACHOWAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY – prezentacje i wnioski
  • Chłopcy i dziewczynki w wieku od 3 do13 – zmiany w zachowaniach na przestrzeni ostatnich 5 lat
  • Jak zabawa, kontakty z rówieśnikami i media wpływają na preferencje zakupowe dzieci?
  • Jak przedszkolak i uczeń spędzają dzień? Co robią w przedszkolu,
    szkole oraz w domu? Co robią w czasie wolnym? Gdzie spędzają weekendy?
  • Aktualne hity i trendy w życiu dzieci. Jakie marki i produkty powodują ich zachwyt?
ANALIZA MEDIÓW, Z KTÓRYCH KORZYSTAJĄ DZIECI – Jak Twoja marka powinna dostosować się do aktualnych trendów?
  • Jakie programy TV oglądają dzieci w różnym wieku? Co robią w trakcie oglądania telewizji?
  • Rola komputera oraz Internetu w życiu dziecka. Jakie strony www,
    fora, gry i portale społecznościowe cieszą się jego największym
    zainteresowaniem?
  • Jakie media docierają najskuteczniej do dzieci, a jakie do rodziców?
  • Urządzenia mobilne w życiu dziecka. Najlepsze aplikacje na tablety i smartfony.
  • Social media i ich wpływ na życie dzieci – szansa dla czy zagrożenie dla Twojej marki?

Panel 2


ANALIZA ZWYCZAJÓW ZAKUPOWYCH RODZICÓW
  • Jak rodzice zbierają opinie na temat produktów i usług skierowanych do dzieci?
  • Jakie produkty rodzice kupują najchętniej? Na jakie marki są w
    stanie wydać większą ilość pieniędzy? Jak uzyskać akceptację rodzica dla
    marki i ceny?
  • Jak rodzice wybierają miejsce zakupu? Rola sklepów online.
  • Jak pozycjonować produkt na tle konkurencji, aby zyskać przewagę w oczach rodzica?
  • Informacja vs promocja – co rodzic chce usłyszeć w przekazie marketingowym?
  • Jak przedstawiać rodzicom zalety produktów dla dzieci?
  • Komunikacja marketingowa skierowana do rodziców. Sprawdzone chwyty językowe.

Panel 3


FORMY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO SKIEROWANEGO DO DZIECI I ICH RODZICÓW
  • Jak trafić z produktem do przedszkola oraz szkoły? Pomysły na promocję. CASE STUDY
  • Jak powiązać markę z wartościami edukacyjnymi, zdrowotnymi lub sportowymi?
  • Jak wykorzystać edukację do promocji i sprzedaży produktów i usług nieedukacyjnych?
  • Przekazywanie upominków, próbek dla dzieci. Jaki rodzaj działań wzmocni efekt promocji?
  • Pomysły na dziecięce i młodzieżowe imprezy okolicznościowe. Prezentacja sprawdzonych form sponsoringu
  • Szlachetne inicjatywy dziecięce i propagowanie wiedzy – dla kogo najlepsze?

Panel 4


JAK SPRAWIĆ, ABY DZIECKO POKOCHAŁO TWOJĄ MARKĘ, A RODZIC WYDAWAŁ NA NIĄ PIENIĄDZE
  • Utrzymywanie więzi emocjonalnej z dzieckiem w dłuższym okresie – jak zbudować lojalność wobec marki.
  • Jak sprawić, aby dziecko było szczęśliwe, a mama zadowolona po zakupie Twojego produktu?
  • Jak trafić w potrzeby mamy, która chce mieć zdrowe, inteligentne i wysportowane dziecko?
  • Jaki sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica jak i do dziecka?
  • Tworzenie opinii dziecka o Twoim produkcie podczas jego używania.

Panel 5


ONLINE MARKETING – DOCIERAJ SKUTECZNIE DO DZIECI I MŁODZIEŻY JUŻ TERAZ
  • Jak trafić do dzieci i młodzieży w Internecie? Przegląd najchętniej
    odwiedzanych miejsc w sieci, z podziałem na wiek użytkowników.
  • Dzieci i młodzież w mediach społecznościowych. Jak stworzyć dobry
    fanpage i przeprowadzić skuteczną kampanię dla dzieci oraz rodziców?
  • Tablety, smartfony, smart TV – przykłady ich wykorzystania w marketingu dziecięcym.
  • W jaki sposób zorganizować skuteczną komunikację marki z młodym
    pokoleniem w Internecie? Praktyczna lista kontrolna – co należy
    stosować, a czego się wystrzegać, aby nie doprowadzić do przekazania
    niewłaściwego komunikatu młodym konsumentom.
  • Jak skutecznie przełożyć umiłowanie dzieci i młodzieży do cyfrowego świata na lojalność do marki.

Panel 6


PRZYKŁADY NAJLEPSZYCH KAMPANII MARKETINGOWYCH WYBRANYCH MAREK
  • Rozkładamy na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych,
  • Pokazujemy krok po kroku, jak skutecznie zaplanować kampanię
    internetową dla mniej znanej marki, która posiada ograniczony budżet
    promocyjny – jak z 1zł otrzymać zwrot w postaci 47zł?
  • Analizujemy tylko te elementy kampanii, które rzeczywiście działają i które nie wymagają znacznych nakładów finansowych,
  • Panel w całości zaprojektowany tak, aby po powrocie z konferencji móc samodzielnie wdrożyć zmiany do Państwa firmy.

Kto powinien wziąć udział w konferencji Kids & FAMILY MARKETING DAY 2014?

  • Dyrektorzy i kierownicy działu marketingu,
  • Specjaliści ds. marketingu,
  • Właściciele oraz dyrektorzy zarządzający firm z branży dziecięcej i familijnej,
  • Media plannerzy,
  • Managerowie produktów dziecięcych i familijnych,
  • Wszyscy ci, dla których bardzo istotne jest to, aby skutecznie docierać i sprzedawać produkty rodzinom.

16 kwietnia 2014 roku w hotelu Sound Garden w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji Kids & Family Marketing Day.

Tematyka spotkania:

Panel 1


ANALIZA ZACHOWAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY – prezentacje i wnioski
  • Chłopcy i dziewczynki w wieku od 3 do13 – zmiany w zachowaniach na przestrzeni ostatnich 5 lat
  • Jak zabawa, kontakty z rówieśnikami i media wpływają na preferencje zakupowe dzieci?
  • Jak przedszkolak i uczeń spędzają dzień? Co robią w przedszkolu,
    szkole oraz w domu? Co robią w czasie wolnym? Gdzie spędzają weekendy?
  • Aktualne hity i trendy w życiu dzieci. Jakie marki i produkty powodują ich zachwyt?
ANALIZA MEDIÓW, Z KTÓRYCH KORZYSTAJĄ DZIECI – Jak Twoja marka powinna dostosować się do aktualnych trendów?
  • Jakie programy TV oglądają dzieci w różnym wieku? Co robią w trakcie oglądania telewizji?
  • Rola komputera oraz Internetu w życiu dziecka. Jakie strony www,
    fora, gry i portale społecznościowe cieszą się jego największym
    zainteresowaniem?
  • Jakie media docierają najskuteczniej do dzieci, a jakie do rodziców?
  • Urządzenia mobilne w życiu dziecka. Najlepsze aplikacje na tablety i smartfony.
  • Social media i ich wpływ na życie dzieci – szansa dla czy zagrożenie dla Twojej marki?

Panel 2


ANALIZA ZWYCZAJÓW ZAKUPOWYCH RODZICÓW
  • Jak rodzice zbierają opinie na temat produktów i usług skierowanych do dzieci?
  • Jakie produkty rodzice kupują najchętniej? Na jakie marki są w
    stanie wydać większą ilość pieniędzy? Jak uzyskać akceptację rodzica dla
    marki i ceny?
  • Jak rodzice wybierają miejsce zakupu? Rola sklepów online.
  • Jak pozycjonować produkt na tle konkurencji, aby zyskać przewagę w oczach rodzica?
  • Informacja vs promocja – co rodzic chce usłyszeć w przekazie marketingowym?
  • Jak przedstawiać rodzicom zalety produktów dla dzieci?
  • Komunikacja marketingowa skierowana do rodziców. Sprawdzone chwyty językowe.

Panel 3


FORMY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO SKIEROWANEGO DO DZIECI I ICH RODZICÓW
  • Jak trafić z produktem do przedszkola oraz szkoły? Pomysły na promocję. CASE STUDY
  • Jak powiązać markę z wartościami edukacyjnymi, zdrowotnymi lub sportowymi?
  • Jak wykorzystać edukację do promocji i sprzedaży produktów i usług nieedukacyjnych?
  • Przekazywanie upominków, próbek dla dzieci. Jaki rodzaj działań wzmocni efekt promocji?
  • Pomysły na dziecięce i młodzieżowe imprezy okolicznościowe. Prezentacja sprawdzonych form sponsoringu
  • Szlachetne inicjatywy dziecięce i propagowanie wiedzy – dla kogo najlepsze?

Panel 4


JAK SPRAWIĆ, ABY DZIECKO POKOCHAŁO TWOJĄ MARKĘ, A RODZIC WYDAWAŁ NA NIĄ PIENIĄDZE
  • Utrzymywanie więzi emocjonalnej z dzieckiem w dłuższym okresie – jak zbudować lojalność wobec marki.
  • Jak sprawić, aby dziecko było szczęśliwe, a mama zadowolona po zakupie Twojego produktu?
  • Jak trafić w potrzeby mamy, która chce mieć zdrowe, inteligentne i wysportowane dziecko?
  • Jaki sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica jak i do dziecka?
  • Tworzenie opinii dziecka o Twoim produkcie podczas jego używania.

Panel 5


ONLINE MARKETING – DOCIERAJ SKUTECZNIE DO DZIECI I MŁODZIEŻY JUŻ TERAZ
  • Jak trafić do dzieci i młodzieży w Internecie? Przegląd najchętniej
    odwiedzanych miejsc w sieci, z podziałem na wiek użytkowników.
  • Dzieci i młodzież w mediach społecznościowych. Jak stworzyć dobry
    fanpage i przeprowadzić skuteczną kampanię dla dzieci oraz rodziców?
  • Tablety, smartfony, smart TV – przykłady ich wykorzystania w marketingu dziecięcym.
  • W jaki sposób zorganizować skuteczną komunikację marki z młodym
    pokoleniem w Internecie? Praktyczna lista kontrolna – co należy
    stosować, a czego się wystrzegać, aby nie doprowadzić do przekazania
    niewłaściwego komunikatu młodym konsumentom.
  • Jak skutecznie przełożyć umiłowanie dzieci i młodzieży do cyfrowego świata na lojalność do marki.

Panel 6


PRZYKŁADY NAJLEPSZYCH KAMPANII MARKETINGOWYCH WYBRANYCH MAREK
  • Rozkładamy na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych,
  • Pokazujemy krok po kroku, jak skutecznie zaplanować kampanię
    internetową dla mniej znanej marki, która posiada ograniczony budżet
    promocyjny – jak z 1zł otrzymać zwrot w postaci 47zł?
  • Analizujemy tylko te elementy kampanii, które rzeczywiście działają i które nie wymagają znacznych nakładów finansowych,
  • Panel w całości zaprojektowany tak, aby po powrocie z konferencji móc samodzielnie wdrożyć zmiany do Państwa firmy.

Kto powinien wziąć udział w konferencji Kids & FAMILY MARKETING DAY 2014?

  • Dyrektorzy i kierownicy działu marketingu,
  • Specjaliści ds. marketingu,
  • Właściciele oraz dyrektorzy zarządzający firm z branży dziecięcej i familijnej,
  • Media plannerzy,
  • Managerowie produktów dziecięcych i familijnych,
  • Wszyscy ci, dla których bardzo istotne jest to, aby skutecznie docierać i sprzedawać produkty rodzinom.
Poprzedni

Cartoon Network – ramówka na 2014

Następny

Dzień Dinozaura na zakończenie ferii w KAMIX

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Dzień Dinozaura na zakończenie ferii w KAMIX

Dzień Dinozaura na zakończenie ferii w KAMIX

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .