16 kwietnia 2014 roku w hotelu Sound Garden w Warszawie odbyła się druga edycja konferencji Kids & Family Marketing Day.
Spotkanie było skierowane do dyrektorów i kierowników działu marketingu, właścicieli firm branży dziecięcej oraz media planerów. W spotkaniu wzięło udział ponad 130 osób. Organizatorem konferencji jest wydawca magazynu Online Marketing Polska.
Podczas konferencji mogliśmy się dowiedzieć więcej m.in. na temat marketingu produktów dziecięcych opartego na emocjach. O tym co powinni czuć rodzice a co dzieci mówił Paweł Tkaczyk z firmy Midea.
Analizę zachowań dzieci i młodzieży specjalnie dla uczestników konferencji przedstawiły Katarzyna Krzywicka- Zdunek i Katarzyna Haczewska-Wierzbicka z Grupy IQS.
Magdalena Kordaszewska z zabawkowicza.pl opowiadała jak można dotrzeć do telewizji ze swoim produktem i skutecznie go wypromować.
Podczas spotkania zostały również zaprezentowane wyniki badań na temat: Jak dzieci spędzają czas. Wyniki przedstawiła Małgorzata Ohme – psycholog dziecięcy oraz Marcin Maj z OS3 Group.
Na temat modnych wśród dzieciaków portali społecznościowych opowiadał Krzysztof Winnik z OS3.
Podczas spotkania nie zabrakło również krótkiego przewodnika po blogosferze parentingowej, o jej potencjale i szansach opowiadały Monika Pryśko i Bogna Bojanowska- blogerki.