Organizacja
pożytku publicznego zajmująca się ochroną praw dziecka,
wprowadziła nowy znak graficzny. Poprzednie logo towarzyszyło
Komitetowi od początku jego istnienia – przeszło 30 lat. Przyjazne,
nowoczesne i dynamiczne – takie jest nowe logo Komitetu Ochrony
Praw Dziecka.
Nowe
logo jest komunikatywne i jasne w swym przekazie. Grafika prezentuje
skrót KOPD, w który wpisana została buzia uśmiechniętego,
pluszowego misia. „Tworząc
koncepcję nowego znaku kierowaliśmy się tym, by budził pozytywne
i przyjazne skojarzenia. Przede wszystkim chcemy, aby wzbudzał
zaufanie” wyjaśnia
Mirosława Kątna, Przewodnicząca Zarządu KOPD.
„Nowe
logo na pewno odświeży i ociepli nasz wizerunek. Do tej pory
kojarzyło się z organizacją rządową, a nie z organizacją
pożytku publicznego”
– wyjaśnia Magdalena Stachowiak, szef Zespołu PR i Pozyskiwania
środków Komitetu.
Komitet
Ochrony Praw Dziecka jest organizacją
pożytku publicznego, która ma ponad 30-letnie doświadczenie w
zakresie ochrony praw dziecka oraz szeroko rozumianej pomocy rodzinom
i opiekunom. Oferta KOPD jest adresowana przede wszystkim do rodzin i
dzieci – ofiar przemocy emocjonalnej, fizycznej i seksualnej oraz
zaniedbań i niewłaściwej opieki. KOPD działa na terenie Polski
poprzez 23 oddziały.
Więcej informacji na www.kopd.pl