• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
czwartek, 31 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Końcowe odliczanie do Targów RetailShow 2015

12 listopada 2015
w Aktualności
Czas czytania:4 mins read
A A

Już 18 i 19 listopada podczas Targów RetailShow będzie można wziąć udział w dwudniowym cyklu bezpłatnych branżowych warsztatów Retail Innovations Theatre. Poruszana tematyka obejmie m.in. strategię budowania pozytywnych doświadczeń klienta, a także wpływ zachodzących w polskim społeczeństwie zmian na decyzje zakupowe. Równolegle ponad 150 wystawców z Polski i zagranicy przedstawi wachlarz nowoczesnych produktów i usług niezbędnych do wyposażenia placówek handlowych. Z kolei w Modelowym Sklepie będzie można poznać światowe trendy w aranżacji powierzchni, dokonać przeglądu oferty rynkowej i porównać konkurencyjne rozwiązania.

 

Targi RetailShow to największe wydarzenie branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej dedykowane zarządzającym w sieciach i centrach handlowych, najemcom oraz osobom prowadzącym niezależne placówki handlowe. Odwiedzający już po raz szósty będą mogli zapoznać się z najnowszą ofertą rozwiązań w wyposażeniu i aranżacji sklepów. Targi to także sposobność do zaczerpnięcia branżowej wiedzy podczas warsztatów Retail Innovations Theatre czy konferencji Retail Congress.

 

Retail Innovations Theatre – być jak Apple

Podczas dwudniowych warsztatów przybliżona zostanie sztuka kreowania przestrzeni sklepowej, która buduje pozytywne doświadczenie zakupowe klienta. O tym jak budować przewagę rynkową oraz odnieść sukces opowiedzą Antoni Mączyński i Agnieszka Chrostowska z firmy Human Traffic. Jako przykład posłuży sieć sklepów Apple, które osiągają najwyższe na świecie przychody z metra kwadratowego powierzchni handlowej. – Opowiemy w czym tkwi sukces tych sklepów – przeanalizujemy aranżację przestrzeni, sposób ekspozycji i procesy obsługi. Pokażemy, że tak naprawdę każdy może być jak Apple i każdego na to stać. Dobre doświadczenie zakupowe nie jest kwestią wyłącznie wysokich budżetów, kosztownej architektury czy wartości sprzedawanych produktów – zachęca ekspertka. Według niej sukces buduje odpowiednia strategia i pokora wobec klienta, do którego trzeba się umiejętnie dopasować. – Zaręczam, że większość wniosków wyciągniętych z doświadczeń Apple przyda się w równym stopniu sprzedawcom elektroniki, co świeżych rzodkiewek – podkreśla Agnieszka Chrostowska.

 

Tematykę aranżacji przestrzeni handlowych, zwyczajów zakupowych oraz psychofizjologii widzenia i ergonomii zachowań klienta przybliżą także warsztaty dra Marka Borowińskiego, eksperta Visual Merchandisingu oraz psychologii koloru. Poza tym podczas Retail Innovations Theatre będzie można dowiedzieć się jak wykorzystać zmiany zachodzące w polskim społeczeństwie, obecnie jednym z najszybciej starzejących się w Europie. Adam Piwek z firmy Mind Progress Group przybliży komunikację i specyfikę sprzedaży produktów i usług seniorom. Powie również jak przykuć uwagę millenialsów czy najmłodszych klientów z pokolenia R.

 

Pełen program warsztatów znajduje się pod adresem: http://www.retailshow.pl/pl/innovation-theatre.

 

Sklep od A do Z

Targi RetailShow to właściwe miejsce do dokonania przeglądu oferty rynkowej polskich i zagranicznych wystawców. Zaprezentują oni meble i różne rodzaje oświetlenia. Pokażą najnowsze kasy, wagi, oprogramowanie, czytniki i drukarki kodów kreskowych, fiskalne oraz systemy zabezpieczeń, kontroli dostępu i obsługi płatności. Dostępna będzie oferta wyposażenia sklepów obejmująca wózki sklepowe i magazynowe, boksy kasowe, systemy prowadzenia klienta, klimatyzację i wentylację, systemy POS i display oraz identyfikację wizualną. Nie zabraknie dostawców systemów informatycznych, a także rozwiązań sprzedażowych i marketingowych w kanałach e-commerce & mobile. Odwiedzający będą mogli zapoznać się też z systemami komunikacji bezprzewodowej i mobilnej, lojalnościowymi, geolokacyjnymi, liczenia klientów, digital signage, aroma- czy audiomarketingu

 

W Modelowym Sklepie natomiast będzie można w praktyce ocenić funkcjonalności prezentowanych tam produktów oraz przyjrzeć się aranżacji, która uwzględnia najnowsze światowe trendy w projektowaniu powierzchni handlowych.

 

Z kolei Jury w branżowych konkursach „Innowacje Handlu 2015” oraz „Best Shop Concept 2015” wyłoni najlepsze rozwiązania produktowe, a także sklepy, które wyróżniają się pomysłem, designem, zastosowanymi technologiami oraz walorami użytkowymi. Oficjalne ogłoszenie wyników obu konkursów i wręczenie statuetek laureatom odbędzie się 18 listopada br. podczas RetailShow Afterparty. 

 

Konferencja Retail Congress 2015 – kim jest klient 2016

Pierwszego dnia Targów RetailShow odbędzie kolejne merytoryczne wydarzenie, czyli konferencja Retail Congress. Udział w niej to okazja by dowiedzieć się kim jest „klient 2016”, jak sprostać jego potrzebom, a także jak stworzyć oryginalny koncept sklepu. Konferencja podzielona będzie na trzy sesje tematyczne. W części pt. „Klient” eksperci przybliżą zachowania współczesnego konsumenta, druga pt. „Koncept” będzie poświęcona aranżacji przestrzeni handlowej. Całość zakończą „Innowacje”, gdzie eksperci przedstawią najnowsze rozwiązania przeznaczone dla branży retail.

 

Informacje praktyczne

VI Targi RetailShow odbędą się w dniach 18-19 listopada 2015 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja.

Poprzedni

GRAJ – BAW SIĘ – TESTUJ – KUPUJ!

Następny

Marka Angry Birds w portfolio ELC!

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Marka Angry Birds w portfolio ELC!

Marka Angry Birds w portfolio ELC!

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .