13 maja Jej Królewska Wysokość Księżna Maria Elżbieta uświetniła swoją obecnością „Przegląd filmów duńskich dla dzieci i młodzieży” i wzięła udział w kreatywnych warsztatach zorganizowanych przez firmę Lego, partnera wydarzenia. Podczas przeglądu, odbywającego się w warszawskim kinie Muranów od 10 do 15 maja, szczególną oprawę miała wtorkowa projekcja filmu „Tygrysy i tatuaże”.
Bezpośrednio po seansie firma Lego zaprosiła ponad 200 dzieci ze szkół podstawowych na warsztaty kreatywnego budowania z udziałem gościa specjalnego – księżnej Danii Marii Elżbiety, której
towarzyszył Jorgen Vig Knudstorp, CEO The
Lego Group i Bo H. Kristensen, Country Manager Lego Polska. – Obecność tak znakomitego gościa podkreśla, jak ważną rolę we wszechstronnym rozwoju dzieci odgrywają wartościowe i kreatywne zabawki. Wierzymy, że najlepsza nauka odbywa się właśnie poprzez niczym nieograniczoną zabawę, która stymuluje wyobraźnię i pomysłowość dziecka. Zaledwie 6 klocków Lego tego samego koloru daje aż 915 milionów sposobów ich połączenia! Wyobraźmy sobie, jakie możliwości oferuje cały zestaw klocków. Co więcej, Lego uczy także logicznego myślenia, wytrwałości w dążeniu do celu i daje poczucie sprawstwa – mówi Emilia Kalinowska, Senior Marketing Manager w Lego Polska. Zgodnie z dewizą „Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”, klocki Lego są produkowane z materiałów spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości. Od 4 lat nie mieliśmy na całym świecie ani jednej reklamacji – dodaje Kalinowska. W ramach zajęć z wykorzystaniem klocków Lego dzieci budowały scenografie związane z filmem „Tygrysy i tatuaże”, wyobrażając sobie różne przestrzenie: miasto, las, wnętrze domu i cyrk. W każdej z nich umieszczały budowle własnego pomysłu na zadany temat. Jeszcze w tym tygodniu, w oparciu o dziecięce konstrukcje powstanie animacja poklatkowa, która dostępna będzie na stronie internetowej organizatora imprezy – Nowych Horyzontów Edukacji Filmowej oraz na profilu Ambasady Królestwa Danii na Facebooku. Warsztaty kreatywne podczas przeglądu filmowego wpisują się w strategię firmy Lego, która aktywnie włącza się w ważne wydarzenia kulturalne i rozrywkowe dla dzieci, w szczególności dotyczące filmów, wokół których powstają rozmaite kolekcje klocków Lego. W ofercie Lego wiele serii oparto na licencjach popularnych produkcji fabularnych i animowanych, m.in. Lego® Star Wars™, Lego® The Simpsons™, Lego® Hobbit, Piraci z Nibylandii czy kolekcja Lego® Movie, inspirowana pierwszym pełnometrażowym obrazem w technologii 3D, w którym cały świat został zbudowany z 15 milionów klocków Lego.
towarzyszył Jorgen Vig Knudstorp, CEO The
Lego Group i Bo H. Kristensen, Country Manager Lego Polska. – Obecność tak znakomitego gościa podkreśla, jak ważną rolę we wszechstronnym rozwoju dzieci odgrywają wartościowe i kreatywne zabawki. Wierzymy, że najlepsza nauka odbywa się właśnie poprzez niczym nieograniczoną zabawę, która stymuluje wyobraźnię i pomysłowość dziecka. Zaledwie 6 klocków Lego tego samego koloru daje aż 915 milionów sposobów ich połączenia! Wyobraźmy sobie, jakie możliwości oferuje cały zestaw klocków. Co więcej, Lego uczy także logicznego myślenia, wytrwałości w dążeniu do celu i daje poczucie sprawstwa – mówi Emilia Kalinowska, Senior Marketing Manager w Lego Polska. Zgodnie z dewizą „Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”, klocki Lego są produkowane z materiałów spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości. Od 4 lat nie mieliśmy na całym świecie ani jednej reklamacji – dodaje Kalinowska. W ramach zajęć z wykorzystaniem klocków Lego dzieci budowały scenografie związane z filmem „Tygrysy i tatuaże”, wyobrażając sobie różne przestrzenie: miasto, las, wnętrze domu i cyrk. W każdej z nich umieszczały budowle własnego pomysłu na zadany temat. Jeszcze w tym tygodniu, w oparciu o dziecięce konstrukcje powstanie animacja poklatkowa, która dostępna będzie na stronie internetowej organizatora imprezy – Nowych Horyzontów Edukacji Filmowej oraz na profilu Ambasady Królestwa Danii na Facebooku. Warsztaty kreatywne podczas przeglądu filmowego wpisują się w strategię firmy Lego, która aktywnie włącza się w ważne wydarzenia kulturalne i rozrywkowe dla dzieci, w szczególności dotyczące filmów, wokół których powstają rozmaite kolekcje klocków Lego. W ofercie Lego wiele serii oparto na licencjach popularnych produkcji fabularnych i animowanych, m.in. Lego® Star Wars™, Lego® The Simpsons™, Lego® Hobbit, Piraci z Nibylandii czy kolekcja Lego® Movie, inspirowana pierwszym pełnometrażowym obrazem w technologii 3D, w którym cały świat został zbudowany z 15 milionów klocków Lego.