• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
niedziela, 11 maja, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Liderzy pism dziecięcych

7 stycznia 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A
W pierwszych trzech kwartałach 2013 r. na pozycję lidera
sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z
Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Monster High”, a na
przeciwnym biegunie znalazł się „H2O Wystarczy Kropla Magazyn”.

Średnia sprzedaż
ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (wydawca: Egmont Polska) w
pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 58 911 egz. i w
porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku była wyższa o 7,42 proc.
Rok temu pismo to zajmowało miejsce drugie.

Natomiast na drugą pozycję spadł miesięcznik „Scooby – Doo!” (Media
Service Zawada). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie
wyniosła 55 822 egz., po spadku o 4,83 proc.

Ostatnia lokata podium należała do miesięcznika „Monster High”
(Egmont Polska), który rok wcześniej był piąty. Średni wynik sprzedażowy
tego pisma wzrósł najbardziej w zestawieniu – o 29,94 proc. – i
uplasował się na poziomie 53 404 egz. „Monster High” pojawił się na
rynku pod koniec marca ub.r.

Z kolei największy spadek zanotował magazyn „H2O Wystarczy Kropla
Magazyn” (Media Service Zawada), który w zestawieniu spadł z miejsca 11.
na 17. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem aż o 52,03
proc. do poziomu 14 064 egz.

We wrześniu 2013 roku pierwsze miejsce również należało do
miesięcznika „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Wynik sprzedażowy tego pisma w
porównaniu do września 2012 roku zwiększył się najbardziej w
zestawieniu, bowiem o 16,32 proc. i uplasował się na poziomie 51 828
egz. Drugie miejsce zajął „Monster High” (49 310 egz.; wzrost o 10,93
proc.), a trzecie – „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada; 34 235
egz.; w górę o 9,70 proc.).

W tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Kubuś i Przyjaciele” (również Egmont Polska) – było to 31,02 proc.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Poprzedni

Grupa Unity: Polski rynek zabawek jest słabo rozwinięty, ale obiecujący

Następny

SAM 0-13: 15 nowych sklepów w 2014

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
SAM 0-13: 15 nowych sklepów w 2014

SAM 0-13: 15 nowych sklepów w 2014

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .