• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
sobota, 7 czerwca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Loose Moose– nowa marka na rynku

17 listopada 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Na rynku pojawiła się nowa marka ubranek dziecięcych Loose Moose – fashion for loose kids. pomysłodawcą projektu jest Michał Śliwiński i jego żona Iza, na co dzień rodzice dwóch chłopców, którzy doskonale wiedzą, jakie ubranka dla dzieci są wygodne i do tego modne. Do jakiej grupy odbiorców skierowana Jest nowa linia odzieży dziecięcej, czym się charakteryzuje i co Ją wyróżnia – rozmawiamy z Izą Kosecką-Śliwińską.

Anna Piskorska: Kto jest pomysłodawcą nowej marki dziecięcej, wchodzącej na rynek polski – Loose Moose?

Iza Kosecka- Śliwińska: Pomysłodawcą nowej marki jest mój mąż, Michał.

Co wpłynęło na to, że zdecydowaliście się Państwo wprowadzić na rynek nowy brand? Jak narodził się pomysł na Loose Moose?

Marka powstała z potrzeby zaistnienia na rynku ubranek dla dzieci spójnych kolorystycznie, designerskich, nowoczesnych, a zarazem wygodnych.

Czym wyróżnia się oferowana przez Państwa odzież?

Przede wszystkim prostą formą, oversize’owym krojem, spójną kolorystyką i dużym kapturem z rogami łosia.

Proponowana przez firmę odzież to ciekawe wzornictwo i przede wszystkim oryginalny fason. Kto odpowiada za jej projektowanie?

Ubrania projektuję sama, jestem architektem wnętrz, posiadam wrażliwość artysty, która pozwala mi na dostrzeganie inspiracji również do projektowania ubrań.

Czy sami Państwo szyją te ubranka?

Nie, tym zajmują się specjaliści z Łodzi.

Do jakiej grupy wiekowej jest skierowana oferowana przez Państwa marka?

Nasza odzież skierowana jest do dzieci w wieku od 2 do 10 lat. Jednak oversize’owy krój sprawia, że ubranka pasu ją również na starsze dzieci.

Gdzie produkty będą dystrybuowane?

Dopiero zaczynamy działalność, chcielibyśmy, aby nasze produkty były dostępne w wielu miejscach, ale czas pokaże czy uda się ten plan zrealizować. Na razie można je kupić za pośrednictwem showroom.pl i w sklepie stacjonarnym w Kielcach w Galerii Echo.

Co nastręcza najwięcej trudności przy wprowadzaniu nowej marki na rynek?

Najtrudniej udźwignąć wysokie koszty związane z prowadzeniem tego ty u działalności. Trudnością jest też brak do świadczenia w branży.

Jakie mają Państwo plany na najbliższą przyszłość w związku z Loose Moose?

Będziemy dążyć do tego, aby nasze produkty były dostępne w wielu sklepach w Polsce. I oczywiście będzie my poszerzać nasz asortyment i wprowadzać nowe kolekcje.

Rozmawiała Anna Piskorska

Poprzedni

Warszawskie targi Designu już 6 grudnia

Następny

Kid’s Biz Fair – rusza przedsprzedaż powierzchni wystawienniczych

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Kid’s Biz Fair – rusza przedsprzedaż powierzchni wystawienniczych

Kid’s Biz Fair – rusza przedsprzedaż powierzchni wystawienniczych

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .