Na rynku pojawiła się nowa marka ubranek dziecięcych Loose Moose – fashion for loose kids. pomysłodawcą projektu jest Michał Śliwiński i jego żona Iza, na co dzień rodzice dwóch chłopców, którzy doskonale wiedzą, jakie ubranka dla dzieci są wygodne i do tego modne. Do jakiej grupy odbiorców skierowana Jest nowa linia odzieży dziecięcej, czym się charakteryzuje i co Ją wyróżnia – rozmawiamy z Izą Kosecką-Śliwińską.
Anna Piskorska: Kto jest pomysłodawcą nowej marki dziecięcej, wchodzącej na rynek polski – Loose Moose?
Iza Kosecka- Śliwińska: Pomysłodawcą nowej marki jest mój mąż, Michał.
Co wpłynęło na to, że zdecydowaliście się Państwo wprowadzić na rynek nowy brand? Jak narodził się pomysł na Loose Moose?
Marka powstała z potrzeby zaistnienia na rynku ubranek dla dzieci spójnych kolorystycznie, designerskich, nowoczesnych, a zarazem wygodnych.
Czym wyróżnia się oferowana przez Państwa odzież?
Przede wszystkim prostą formą, oversize’owym krojem, spójną kolorystyką i dużym kapturem z rogami łosia.
Proponowana przez firmę odzież to ciekawe wzornictwo i przede wszystkim oryginalny fason. Kto odpowiada za jej projektowanie?
Ubrania projektuję sama, jestem architektem wnętrz, posiadam wrażliwość artysty, która pozwala mi na dostrzeganie inspiracji również do projektowania ubrań.
Czy sami Państwo szyją te ubranka?
Nie, tym zajmują się specjaliści z Łodzi.
Do jakiej grupy wiekowej jest skierowana oferowana przez Państwa marka?
Nasza odzież skierowana jest do dzieci w wieku od 2 do 10 lat. Jednak oversize’owy krój sprawia, że ubranka pasu ją również na starsze dzieci.
Gdzie produkty będą dystrybuowane?
Dopiero zaczynamy działalność, chcielibyśmy, aby nasze produkty były dostępne w wielu miejscach, ale czas pokaże czy uda się ten plan zrealizować. Na razie można je kupić za pośrednictwem showroom.pl i w sklepie stacjonarnym w Kielcach w Galerii Echo.
Co nastręcza najwięcej trudności przy wprowadzaniu nowej marki na rynek?
Najtrudniej udźwignąć wysokie koszty związane z prowadzeniem tego ty u działalności. Trudnością jest też brak do świadczenia w branży.
Jakie mają Państwo plany na najbliższą przyszłość w związku z Loose Moose?
Będziemy dążyć do tego, aby nasze produkty były dostępne w wielu sklepach w Polsce. I oczywiście będzie my poszerzać nasz asortyment i wprowadzać nowe kolekcje.
Rozmawiała Anna Piskorska