Czerwcowo –lipcowe wydanie magazynu Świat Zabawek to garść informacji branżowych i premiera nowych rozwiązań, które wzbogacą treść o multimedia.
Najważniejszym komentarzem w tym wydaniu jest głos Przemysława Wiadernego, w związku z informacją o zamknięciu polskiego oddziału. Zmiany będą, ale nawet na krok, marka nie zejdzie ze ścieżki rozwoju.
W tym wydaniu zebraliśmy najciekawsze oferty: gier i puzzli, książeczek dla dzieci i licencji Gdzie jest Dory.
Rozszerzona rzeczywistość, czy rzeczywistość wirtualna rozpychają się i wkraczają w Świat Zabawek. I nie mam na myśli samych zabawek, bo coraz więcej propozycji w tym segmencie się pojawia, jak np. View Master od Mattela, który na polskim rynku za moment (prezentacja na łamach tego wydania), ale literalnie nasz magazyn. Druk ma pewne ograniczenia. Pomimo że jest coraz bardziej ekskluzywnym środkiem komunikacji, nie jest w stanie zaprezentować we właściwy sposób np. zabawek interaktywnych. Stąd też idziemy krok dalej i już na od tego numeru, będziecie mogli znaleźć QR kody, który zaprowadzą czytelnika do materiałów video.
Jednym z nich jest hymn CHICCO. Nie sposób wczuć się w klimat Konferencji CHICCO, bez wysłuchania utworu When I Was You. Dlatego warto zeskanować QR kod i posłuchać go. Doskonale bowiem oddaje klimat i przesłanie jakie niosą ze sobą produkty CHICCO, a przy tym przywołuje najpiękniejsze chwile z dzieciństwa.
Informacje, które treści zawierają kody QR czytelnik będzie mógł znaleźć w spisie treści.
W magazynie uporządkowano również dział nowości. Od tego wydania łatwiej będzie znaleźć nowe: zabawki, gry i puzzle, czy też książki i upominki. Będą pogrupowane, tak aby wyszukanie nowości z danego segmentu było łatwe, proste i przyjemne.
Zmiany w piśmie Świat Zabawek, to odpowiedź na oczekiwania czytelników i klientów. Kolejne są już przygotowane do wdrożenia. 20 lat na rynku zobowiązuje!